Graffiti PR a castigat contul Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries

<p> Dupa patru luni de pitch, Graffiti PR anunta castigarea contului Ursus si comunicarea corporate a Ursus Breweries.</p> <p>  </p> <p> Efortul de a castiga increderea Ursus Breweries a durat patru luni, timp in care au fost sustinute 3 prezentari, au fost realizate peste 200 de slide-uri si au fost implicati 7 consultanti care au dedicat peste 120 de ore de inteles business, formulat probleme, dezbatut, formulat solutii, asamblat si livrat prezentari. La toate acestea s-au adaugat niste ore de negocieri contractualo-administrative.</p> <p>  </p> <p> Primul proiect coordonat de Graffiti PR pentru Ursus a fost campania pentru lansarea noului mix de bere si limonada Ursus Cooler.</p> <p>  </p> <p> “As vrea sa povestesc ca a fost pitch-ul ideal – din acela cu o mare provocare, o mare oportunitate, multa creativitate!!, in care cele 2 organizatii au fost perfecte si s-au indragostit una de alta ca intr-o comedie siropoasa hollywoodiana. Insa nu cred ca povestile din spatele pitch-urilor ar trebui cosmetizate. Adevarul e ca – indiferent cat l-am pregatit – a inceput rau: un membru al echipei de prezentare a ramas imobilizat la pat, am refacut in masina ordinea prezentarii, nu am gasit loc de parcare, am intarziat consistent, iar cand am ajuns in sala laptopul agentiei nu a vrut sa se imprieteneasca cu proiectorul clientului. Timpul s-a scurtat cu o treime si era prea tarziu sa mai urmam vreo strategie de seductie, asa ca in timpul ramas a fost ca si cum am fi povestit unui prieten (la o bere) ce am face noi pentru Ursus Breweries daca am avea ocazia. Au urmat cateva saptamani de insecuritate (ca dupa orice prima intalnire), apoi am aflat ca a functionat”, a afirmat Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR.</p> <p>  </p> <p> “Stim ca de cele mai multe ori, in cazul pitch-urilor perceptia e ca agentiile au serios de munca, iar clientul doar vine si sta in prezentari. Realitatea e diferita de perceptie, pentru ca la orele mentionate deja ca munca de agentie, ar mai trebui adaugate si orele de munca din partea noastra, pentru a ne pune de acord intern pe ce avem de facut si ce le cerem agentiilor, evaluari, discutii, mici sesiuni de management al crizei, asa cum schimbari mai apar pe parcurs. Dar una peste alta, orice pitch iti da fiorul unui nou inceput si sperante de noi perspective, noi relatii, abordari si idei de comunicare diferite. Cam astea sunt asteptarile si suntem convinsi ca Ursus Breweries si Graffitti PR vor face echipa buna”, spune Diana Klusch, Director Corporate Affairs, Ursus Breweries.</p> <p>  </p> <p> Portofoliul Graffiti PR include clienti precum Petrom, UPC Romania, Ursus Breweries, P&G, Nestle, Danone, British American Tobacco Romania, METRO Cash&Carry,  Microsoft, Dacia, Renault, Tetra Pak, Contrast Management-Consulting, ERSTE Stiftung, EGGER sau bwin.party.</p> <p>  </p> <p> Graffiti PR este agentia din Romania afliata exclusiv retelei Ketchum, una dintre cele mai importante companii globale de pe piata de relatii publice, desemnata de PRWeek Agentia anului 2012.</p> <p>  </p> <p> Marcile din portofoliul <a href=”http://www.ursus-breweries.ro”>Ursus Breweries</a>, parte din grupul SABMiller plc, sunt: <a href=”http://www.ursus.ro”>Ursus</a>, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd’s si Stejar.</p> <p>  </p> <p> Marcile grupului SABMiller includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzuro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.</p> <p>  </p> <p>  </p>