PR-ul, în ecuația comunicării

PR-ul, în ecuația comunicării

Care mai este rolul PR-ului în contextul transformărilor radicale prin care trece industria de comunicare? Pascal Beucler, un profesionist cu 30 de ani de experiență în domeniu, ne oferă câteva răspunsuri. de Loredana Săndulescu Care este specificul industriei franceze de PR? Cred că modelul francez seamănă destul de mult cu cel românesc, în sensul că suntem două țări latine. Apoi,

Bienala Internationala de Arta Contemporana din Bucuresti si-a ales agentia de PR

Bienala Internationala de Arta Contemporana din Bucuresti si-a ales agentia de PR

MSLGROUP The Practice, Agentia de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a editie a Bienalei Internationale de Arta Contemporana din Bucuresti. Este prima data cand comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizata de o agentie de PR. Cel mai important eveniment de arta contemporana din Europa de Est va avea loc in perioada 26

Familie mare, responsabilitati pe masura

Familie mare, responsabilitati pe masura

Dupa sase ani de logodna cu MSLGROUP, la inceputul acestei toamne The Practice a anuntat oficializarea relatiei, devenind membru cu drepturi depline al grupului. Anders Kempe, presedinte EMEA al MSLGROUP, ofera detalii despre traseul parcurs pana la concretizarea acestui pas important in viata agentiei. Ce inseamna statutul de membru cu drepturi depline in cadrul MSLGROUP?Procesul de afiliere a inceput in

Rebranding in PR

Rebranding in PR

Incepand de astazi, The PRACTICE intra oficial in MSLGROUP, reteaua de PR si comunicare a Publicis Groupe si cel mai mare jucator de relatii publice din regiunea EMEA. Ca urmare a acestei integrari, agentia isi schimba numele in MSLGROUP The Practice, acest rebranding fiind doar prima etapa a unui proces mai amplu de tranformare care se va derula pe parcursul