Noi membri în Consiliul Director al IAB România

Noi membri în Consiliul Director al IAB România

În cadrul celei mai recente Adunări Generale a Asociaților IAB România, a fost completat Consiliul Director al IAB România, prin votul membrilor prezenți cu reprezentantii companiilor Gemius și OLX. Noul Consiliu Director al Asociației pentru viitorul an va fi compus din Gabriel Pătru (Wavemaker), Ionuț Oprea (Standout), Mihai Tănase (Renault), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Noua campanie a platformei de anunțuri OLX, „Eroii pragmatici”, poartă semnătura agențiilor Saatchi & Saatchi și The Geeks. Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare. Campania include execuții TV, radio, OOH și

2016, anul anunțurilor online. Ce au mai vândut românii pe OLX

2016, anul anunțurilor online. Ce au mai vândut românii pe OLX

Apartamente, case, terenuri, mașini sau telefoane – acestea au fost ofertele încărcate cu cea mai mare frecvență pe OLX în 2016. Categoriile cu cele mai multe anunțuri noi publicate au fost Electronice și electrocasnice (4.155.400 anunțuri în 2016), Auto, Moto și Ambarcațiuni (2.516.663 anunțuri), Modă și frumusețe (1.856.825 anunțuri), Imobiliare (1.663.440 anunțuri) și Sport, timp liber și artă (927.934 anunțuri).

OLX lansează platforma imobiliară Storia

OLX lansează platforma imobiliară Storia

OLX România a lansat www.storia.ro, site de anunțuri dedicat exclusiv sectorului imobiliar. Acesta face parte din soluția companiei pentru acest domeniu, în completarea categoriei OLX Imobiliare și a soluției CRM AtlaStock, care facilitează accesul pe ambele platforme. Anunțurile din noul site, postate contra cost la prețul de 3,99 euro/anunț, au o calitate ridicată și oferă informații suplimentare față de cele

OLX, cea mai folosita aplicatie de cumparaturi online

OLX, cea mai folosita aplicatie de cumparaturi online

Romanii folosesc din ce in ce mai mult aplicatiile mobile. Tendinta este similara si in cazul site-urilor de anunturi, unde 45% din totalul vizitelor lunare in cadrul platformei OLX vin din cele trei aplicatii mobile. Cu peste 3,5 milioane de descarcari pana in prezent, OLX este cea mai folosita aplicatie de cumparaturi online din Romania, clasandu-se pe primul loc in

Parteneriat OLX.ro – MasterCard

Parteneriat OLX.ro – MasterCard

OLX.ro, cea mai mare platforma de anunturi din piata locala, si MasterCard, lider in dezvoltarea solutiilor inovatoare de plata si operator al celei mai rapide retele de procesare a platilor din lume, anunta incheierea unui parteneriat cu scopul de a imbunatati experienta de plata a clientului si de a creste si diversifica platile online cu carduri MasterCard si Maestro in

Marea invitatie la vanzare

Marea invitatie la vanzare

The Geeks a dezvoltat campania OLX “Marea promotie”, care se desfasoara sub umbrela conceptului “Toti romanii au trei obiecte de vandut pe OLX”. Comunicarea, care include executii TV, radio si online, se desfasoara in perioada 4 septembrie – 3 octombrie 2014. Pornind de la observatia potrivit careia toti romanii au in casa lucruri de care nu mai au nevoie, dar

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

The Geeks semneaza strategia si creatia pentru noua campanie integrata de comunicare pentru brandul OLX, ce cuprinde trei executii TV (“Poza de profil”, “Tanarul din provincie”, “Micul explorator”), bannere online si o activare BTL. Precedata de campania de rebranding, cea care a comunicat trecerea de la numele de Mercador.ro la OLX.ro, noua campanie continua strategia inceputa sub brand-ul Mercador.ro, infatisand