Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Jazz, alaturi de Societatea Ornitologica Romana, Federatia Coalitia Natura 2000 si Rogalski Damaschin Public Relations au obtinut in premiera Gold Lion in categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la editia 2016 a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!.   Este pentru prima oara

Succes al societatii civile

Succes al societatii civile

In urma campaniei “Opreste barbaria – Salveaza ciocarlia”, legea vanatorii a fost adoptata cu modificarile propuse de ONG-uri, iar Ministerul Mediului a redus cota de vanatoare pentru ciocarlie in sezonul 2015 – 2016. Astfel, cota pentru o zi a fost redusa de la 100 la 50, iar cota totala de recolta a scazut la 363.000 de la cele peste 600.000