Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Publicis Romania a castigat pitch-ul regional organizat de Nestle Ucraina, urmand sa dezvolte campaniile de comunicare pentru brandurile Nescafe Gold si Nescafe Barista. Acesta este al doilea pitch regional castigat de catre Publicis Romania pentru Nestle Ucraina, dupa cel din 2014. Campania dezvoltata anul trecut pentru Ucraina a fost ulterior exportata si in Orientul Mijlociu. In 2015, Publicis Romania a

Un milion de euro pentru cel mai bun business

Un milion de euro pentru cel mai bun business

Romania se alatura anul acesta tarilor participante la competitia globala de antreprenoriat cu impact social The Venture, lansata de Chivas. Oamenii de afaceri romani vor concura alaturi de antreprenori din toata lumea, in cursa pentru milionul de dolari pus in joc. Competitia The Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin

Pitch-ul, intre mit si adevar

Pitch-ul, intre mit si adevar

Din experienta celor 15 ani pe care-i are in industria romaneasca de publicitate, Lorand Balint, Managing Director al Leo Burnett si, din ianuarie anul acesta, director de marketing al Federatiei Romane de Handbal, face o trecere in revista a catorva mituri si adevaruri despre pitch-uri. Adevar. 20 – 30% dintre pitch-uri se incheie fara castigator, potrivit estimarilor Mirren Business Development,

Jocul bunelor maniere

Jocul bunelor maniere

Ghidul de Pitch a fost in sfarsit lansat. Mai departe, depinde de agentii si de clienti sa gaseasca o cale pentru ca un simplu set de recomandari de bun simt sa devina norma. Cu cinci ani in urma, 20 dintre marile agentii de publicitate din Belgia au intrat in greva timp de o saptamana in semn de protest fata de