Postasul digital, prima campanie exclusiv digitala de la Posta Romana

Postasul digital, prima campanie exclusiv digitala de la Posta Romana

Posta Romana a finalizat prima campanie de comunicare exclusiv in mediul digital, cu ajutorul atelieru.ro, concomitent cu refacerea website-ului www.posta-romana.ro si cu adaugarea unor noi servicii destinate utilizatorilor de internet. Campania promoveaza noile servicii online lansate de companie: transferul de bani, abonamentele de presa, serviciul track & trace si serviciul de completare online a formularelor necesare la ghiseele postale. Conceptul

O posta privatizata

O posta privatizata

<p> <a href=”http://gov.ro/” target=”_blank”>Guvernul Romaniei</a> a extins recent termenul de finalizare a privatizarii <a href=”http://www.posta-romana.ro/posta-romana.html” target=”_blank”>Postei Romane</a> cu inca sase luni. Consortiul care asista la procesul de privatizare format din <a href=”http://www.kpmg.com/ro/en/pages/default.aspx” target=”_blank”>KPMG</a> si <a href=”http://www.tuca.ro/” target=”_blank”>Tuca Zbarcea & Asociatii</a> cred in privatizarea companiei nationale de posta.</p> <p>  </p> <p> Prelungirea termenului urmeaza recomandarile facute de catre consultant, pe baza