Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

Huawei va deveni cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, iar HONOR va deveni al doilea mare producător de smartphone-uri din China și al patrulea din lume, potrivit strategiei dual-brand anunțate de Richard Yu, director executiv al Huawei Consumer Business Group. “Huawei Consumer BG a intrat într-o nouă etapă și, anul acesta, Huawei și HONOR vor deveni probabil cel

Penny FM, disponibil și online

Penny FM, disponibil și online

La aniversarea a 2 ani de la lansarea Penny FM, primul radio live de cumpărături din România este de acum disponibil și online, pe www.pennyfm.ro, atât în varianta pentru desktop, cât și în varianta optimizată pentru telefonul mobil. Noua platformă își întâmpină vizitatorii cu hit-uri contemporane cât și piese binecunoscute în rândul românilor, știri “de România”, oferte, emisiuni moderate live

Mega Image se extinde în Vrancea

Mega Image se extinde în Vrancea

Mega Image preia lanțul Zanfir din Vrancea, unul dintre cei mai mari retaileri locali independenți. Achiziția a fost aprobată de Consilul Concurenței și toate cele 10 magazine Zanfir urmând să fie integrate în cadrul rețelei și transformate treptat în magazine Mega Image și Shop&Go, în următoarele luni. Cele 10 magazine din rețeaua Zanfir sunt situate în orașul Focșani și în

Afaceri de 21 mil. euro pentru evoMAG în 2018

Afaceri de 21 mil. euro pentru evoMAG în 2018

Magazinul online evoMAG a avut în 2018 o creștere cu 15% a businessului, ajungând la 21 de milioane de euro, pe fondul unei cereri în creștere pentru produsele electro-IT, dar și ca urmare a diversificării portofoliului de produse. Valoarea medie a unei comenzi pe evoMAG a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, până la 730 de lei. Numărul comenzilor realizate

Horia Brenciu, noul ambasador al brandului Profi

Horia Brenciu, noul ambasador al brandului Profi

Horia Brenciu, cântăreț, actor, producător, prezentator de televiziune și entertainer a devenit noul ambasador al retailerului Profi, în urma unui parteneriat semnat la începutul acestui an.  Ambele branduri sunt cunoscute și apreciate la nivel național, fiind prezente în casele românilor atât în mediul urban, cât și în cel rural deopotrivă. Faptul că ambele sunt branduri românești ajută la o foarte

Primul card de fidelitate Kaufland

Primul card de fidelitate Kaufland

Kaufland România a lansat primul său card de fidelitate, acesta fiind o premieră în rețeaua Kaufland la nivel internațional. Ce oferă cardul digital Kaufland? Acces la promoții cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card. Posibilitatea de a colecta și folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food. Promoții personalizate, în funcție de obiceiurile de cumpărare

Answear.ro, creștere de 75% în 2018               

Answear.ro, creștere de 75% în 2018               

Lansat în urmă cu trei ani pe piața românească, retailerul Answear.ro a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul precedent, depășind cu mult rata de creștere de pe celelalte piețe europene în care mai activează grupul polonez Answear. Cele mai vândute produse din anul 2018

Primul Experience Shop Huawei din România

Primul Experience Shop Huawei din România

Huawei deschide pe 2 februarie primul Huawei Experience Shop din România, în AFI Cotroceni București, unde va fi disponibil întreg portofoliul de produse Huawei (smartphone-uri, tablete, ceasuri inteligente, fitness band-uri) și o gamă extinsă de accesorii. În magazinul amenajat pe o suprafață de 48 de metri pătrați, consumatorii vor putea să testeze cele mai noi produse Huawei imediat după lansarea

Creștere de 15% pentru Optical Network

Creștere de 15% pentru Optical Network

Optical Network a avut în 2018 vânzări în creștere cu 15% față de anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 63 de milioane de lei. La finalul anului trecut, compania avea peste 400 de angajați (+20% față de 2017), dintre care mai mult de 125 de persoane reprezintă personal medical specializat. Toate diviziile de business au înregistrat creșteri semnificative,

Retailerii nu cunosc noile standarde de securitate a plăților

Retailerii nu cunosc noile standarde de securitate a plăților

Retailerii ar trebui să fie pregătiți să ofere o Autentificare Strictă a Consumatorilor (Strong Customer Authentication – SCA) ca să evite nemulțumirea clienților. Chiar dacă ascensiunea pe care o cunoaște comerțul digital reprezintă un colac de salvare pentru mulți retaileri, 75% dintre comercianții online din statele europene nu sunt la curent cu noul standard de securitate a plăților, care va