Retailerul japonez MINISO continuă extinderea în România

Retailerul japonez MINISO continuă extinderea în România

La mai puțin de trei luni de la intrarea pe piața româneacă, MINISO continuă deschiderile de magazine cu a patra unitate după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. Retailerul japonez a deschis primul său magazin stradal din București și acesta reprezintă ultima inaugurare de anul acesta, urmând să continue planul de extindere de anul viitor. Reprezentanții companiei

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

În anul în care România sărbătorește Centenarul, Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc. Acestea sunt realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara.  Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate

Cum dezvolți un program de loializare… de succes?

Cum dezvolți un program de loializare… de succes?

Competitivă prin definiție, România este una dintre piețele europene cu un ritm accelerat de dezvoltare și un mediu propice pentru industria de retail. de Yuri Kotlomin Înainte de a dezvolta și a IMplementa un program de loializare, sunt mai multe aspecte de care un retailer trebuie să țină cont. Printre cele mai importante este nevoia ca programul să fie în

Chicco mută magazinele stradale în mall-uri

Chicco mută magazinele stradale în mall-uri

Chicco România a deschis un nou magazin în București, într-un centru comercial, după schimbarea strategiei de business de relocare a magazinelor stradale în mall-uri. Magazinul e deschis de la finalul lunii noiembrie, în București Mall, în urma unei investiții de 120 de mii de euro. Noua strategie de business este pusă în practică în anul în care brandul italian de

Cum va crește un nou cartier în jurul AFI Cotroceni

Cum va crește un nou cartier în jurul AFI Cotroceni

Cel mai mare mall din România, AFI Cotroceni, va deveni inima unui cartier animat, care va include, pe lângă spații de retail și clădiri de birouri, o zonă rezidențială, a declarat Doron Klein, CEO al AFI Europe România, în cadrul unei întâlniri cu presa. “Va fi un adevărat cartier vibrant, activ 24 de ore din 24, cu spații comerciale, clădiri

Mastercard – Plata în Rate, la Carrefour

Mastercard – Plata în Rate, la Carrefour

Mastercard și Carrefour România lansează, în premieră pentru zona de food retail, serviciul Mastercard – Plata în Rate. Serviciul Mastercard – Plata în Rate, lansat în premieră mondială în România la finalul anului 2016, le oferă deținătorilor de carduri Mastercard, emise de actorii bancari înrolați în program, posibilitatea să opteze pentru plata în rate direct la POS într-un număr mare

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

Comerțul online ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018

8,28 milioane de români au făcut cel puțin o dată cumpărături online, România depășind țări precum Grecia, Portugalia, Italia, Croația și Bulgaria la procentul de clienți online din total populație, iar comerțul online a crescut anul acesta cu 30% față de 2017, ajungând la 3,6 miliarde de euro. Numărul magazinelor online active în România s-a dublat de la 7.000 în

Yuri Kotlomin, UNGA: personalizarea, cheia programelor de loializare din retail

Yuri Kotlomin, UNGA: personalizarea, cheia programelor de loializare din retail

Expert în domeniul programelor de loializare pentru industria de retail, Yuri Kotlomin, director general al UNGA Rusia și CEE, vorbește despre potențialul pieței românești și proiectele cheie dezvoltate de compania pe care o conduce. Pe parcursul ultimilor șapte ani, Kotlomin a vândut și gestionat  numeroase proiecte de loializare pentru mari retaileri, de la faza de concept până la cea de

Retailerul japonez MINISO s-a lansat în România

Retailerul japonez MINISO s-a lansat în România

Retailerul japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării MINISO și-a deschis primul magazin din România în Veranda Mall. ”Publicul căruia ne adresăm în primul rând are între 17 și 35 de ani. Știm că este un segment exigent care pune întotdeauna o mare presiune pe producători, dar vorbim de o presiune pozitivă care ne face să ne perfecționăm zi

Topul celor mai vândute cărți

Topul celor mai vândute cărți

Irina Binder este autoarea volumului cel mai popular din România, Străinul de lângă mine dominând topul celor mai vândute cărți pe elefant.ro în primele 6 luni ale acestui an. Povestea picantă a trei prietene completează succesul avut de Irina Binder în anii anteriori cu seria Fluturi și romanul Insomnii, arată retailerul online, într-un comunicat de presă. Pe poziția a doua