Cum cumpără românii de sărbători

Cum cumpără românii de sărbători

Vizitatorii magazinelor online cumpără cel mai mult în zilele de luni (cu 38% mai mult față de medie) și cel mai puțin în cele de sâmbătă (cu 22% mai puțin), arată o analiză RTB House, companie de retargeting care utilizează deep learning. La mijlocul lunii decembrie, popularitatea magazinelor online se diminuează: vizitele scad cu 22%, iar cumpărăturile cu 41%. Imediat

Viitorul advertisingului: automatizarea

Viitorul advertisingului: automatizarea

Au trecut 21 de ani de la primul banner publicat online. Apărea pe site-ul hotwired.com și îi prezenta utilizatorului mesajul: „Ai dat vreodată click AICI?“ O săgeată indica următorul text: „O VEI FACE“. Bannerul făcea parte dintr-o campanie de prezentare a potențialului pe care îl are lumea digitală, derulată de AT&T. Text de Cătălin Emilian, director de țară RTB House

Cum loializezi consumatorii din online

Cum loializezi consumatorii din online

Magazinele de fashion au cea mai buna rata de atragere si retentie a traficului online, dar si de conversie a vizitatorilor in clienti. Principalele metode care ajuta retailerii de moda sa multumeasca si sa loializeze consumatorii sunt atat stocul si diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promotionale constante, dar si campaniile de remarketing bine implementate, spun specialistii