Rom si McCann invita romanii acasa

Rom si McCann invita romanii acasa

Rom Autentic si McCann Bucuresti au lansat “Intoarce-te, Romane!”, o campanie care ii ajuta pe romanii din tara sa isi convinga prietenii plecati la munca in strainatate sa se intoarca acasa. Primul pas pentru a-i convinge pe romani sa vina acasa este accesarea site-ului dedicat campaniei – www.intoarceteRomane.ro. Odata ajuns pe site, orice roman le poate face fratilor plecati din

VIVA ITALIA

VIVA ITALIA

Cetatea Eterna este resedinta multor romani. Usurinta cu care pot invata italiana, salariile mai mari si cultura compatibila fac ca Italia sa fie un adevarat paradis pentru romani. Din acest an, au si o alta facilitate: Banca Transilvania a deschis o sucursala la Roma.  Sucursala Bancii Transilvania a fost deschisa la inceputul acestui an si este destinata in special romanilor,

Hyundai premiaza tinerii antreprenori romani cu 15.000 de euro

Hyundai premiaza tinerii antreprenori romani cu 15.000 de euro

<p> Hyundai a desemnat ieri castigatorii competitiei Brilliant Young Entrepreneurs, initiativa ce are ca obiectiv sustinerea viitorilor lideri ai mediului de afaceri. Programul Brilliant Young Entrepreneurs initiat de Hyundai va oferi sprijin financiar cumuland 15.000 euro echipei Cube, pentru a-si transforma ideea de afacere in realitate. Acesta este unul dintre cele 15 proiecte start-up din 14 tari participante, ce vor

Romani la New York

Romani la New York

<p> <strong>Sunt romani, dar la New York nu conteaza nationalitatea si nici tara sau orasul de origine. Nu are  importanta de unde vii. Conteaza doar unde vrei sa ajungi si ceea ce stii sa faci. Ca sa supravietuiesti in inima unui oras atat de vibrant trebuie sa fii bun. Concurenta este atat de mare incat numai cei mai buni reusesc

Criza si rasturnarea valorilor la romani

Criza si rasturnarea valorilor la romani

<p> Probabil ca niciodata in istoria noastra nu au avut loc transformari semnificative intr-o perioada atat de scurta de timp, de numai doi ani. Barometrul de incredere a consumatorilor realizat de GfK pentru Comisia Europeana a atins in 2010 cel mai scazut nivel, putand fi numit mai degraba “Barometrul de neincredere a consumatorilor”. De asemenea, rezultatele studiului Roper Report al

O scrisoare deschisa catre romani, cetateni europeni

O scrisoare deschisa catre romani, cetateni europeni

<p> <strong>LESLIE HAWKE este cofondatoare, in 2004, a Asociatiei Ovidiu Rom.  Lucreaza de 10 ani in Romania cu copii si familii sarace. Misiunea Asociatiei Ovidiu Rom este promovarea oportunitatilor egale pentru persoanele aflate in situatii de risc din Romania.</strong></p> <p>  </p> <p> Imaginati-va ce s-ar intampla daca un virus s-ar raspandi asupra Europei si ar avea implicatii severe asupra dezvoltarii