Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Saatchi & Saatchi + The Geeks comunică pentru OLX

Noua campanie a platformei de anunțuri OLX, „Eroii pragmatici”, poartă semnătura agențiilor Saatchi & Saatchi și The Geeks. Campania este primul pas într-o nouă direcție de comunicare, pe care OLX îl urmează în urma unui proces strategic, ce a presupus trecerea prin toate etapele dezvoltării unei noi poziționări: cercetare, strategie, creație și implementare. Campania include execuții TV, radio, OOH și

Transfer de brand

Transfer de brand

Incepand cu 1 ianuarie 2015, in Romania, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, al carui actionar majoritar este Publicis Groupe. Aceasta entitate legala va include cele trei branduri ale grupului, si anume: Publicis, Leo Burnett si Saatchi&Saatchi. Dupa data de 1 ianuarie 2015, agentia si echipa conduse de Radu Florescu vor

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

<p> Campaniile de publicitate ale URBB vor fi derulate anul acesta prin Publicis, Saatchi & Saatchi si United Media. </p> <p>  </p> <p> Publicis si-a extins colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, Saatchi & Saatchi este noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, iar United Media este agentia ce va fi responsabila de campaniile media pentru intreg portofoliul URBB.</p> <p>