Marketing

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

20 feb. 2013 2 min

URBB si-a ales agentiile pentru 2013

Reading Time: 2 minute

<p> Campaniile de publicitate ale URBB vor fi derulate anul acesta prin Publicis, Saatchi & Saatchi si United Media. </p> <p>  </p> <p> Publicis si-a extins colaborarea cu URBB prin preluarea contului Skol, Saatchi & Saatchi este noua agentie de creatie pentru marca Tuborg, iar United Media este agentia ce va fi responsabila de campaniile media pentru intreg portofoliul URBB.</p> <p>  </p> <p> “URBB a inceput noul an in forta, alegand trei noi colaboratori pentru a promova imaginea sa si a brandurilor din portofoliu. 2013 va fi cu siguranta un an bun, caracterizat de campanii inovative, care sa sublinieze inca o data valoarea de necontestat si puterea marcilor din portofoliul nostru!“, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing URBB.  </p> <p>  </p> <p> Parteneriatul dintre Publicis si URBB a inceput in anul 2009 odata cu relansarea brand-ului Granini. Colaborarea dintre cele doua companii a fost recunoscuta prin acordarea a 3 premii Effie, dintre care unul in categoria Sustained Success. Pentru marca Skol, Publicis va asigura servicii de strategie si creatie si va dezvolta o ampla campanie de comunicare pe parcursul intregului an 2013.</p> <p>  </p> <p> “Pentru noi, 2013 s-a dovedit a fi unul norocos, desi norocul a jucat doar o mica parte in succesul nostru. Pregatim pentru Skol cel mai interesant si, in acelasi timp, cel mai eficient an din istoria sa. Nu va fi usor pentru ca piata berii este extrem de competitiva, dar experienta Publicis si commitment-ul URBB sunt cele mai puternice premise pentru victorie”, a declarat Catalin Albu, Client Service Director, Publicis.</p> <p>  </p> <p> “Invitatia de a participa la pitch-ul de creatie Tuborg ne-a onorat si ne-a motivat sa lucram cu multa pasiune. Suntem incantati ca echipa si ideile noastre au fost cele castigatoare. Ne dorim ca incepand cu 2013 sa continuam dezvoltarea capitalului de imagine al brandului Tuborg prin idei puternice si executii spectaculoase”, a afirmat Gabriela Nanu, Group Account Director, Saatchi & Saatchi.</p> <p>  </p> <p> Noii parteneri numiti la inceputul acestui an de URBB se vor ocupa de campaniile de media si advertising ale companiei. United Media, agentie prezenta de 7 ani pe piata, se va ocupa de operatiunile de media planning si media buying.</p> <p>  </p> <p> “Brandurile URBB sunt adevarate repere pe piata bauturilor din Romania, branduri foarte bine cunoscute ce reusesc sa se reinventeze mereu. Suntem onorati ca URBB a decis sa inceapa colaborarea cu noi si suntem siguri ca vom realiza impreuna proiecte inovative care, la randul lor, vor deveni repere in categorie”, a declarat Dana Bulat, Director General, United Media.</p> <p>  </p> <p> URBB pregateste in 2013 o serie ampla de proiecte si campanii pentru fiecare brand in parte. Pe de-o parte, URBB va continua proiectele cu traditie, iar, pe de alta parte, va lansa noi initiative prin care sa ofere consumatorilor valoare adaugata.</p>

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: