Benzinăriile devin locul preferat pentru a bea o cafea, în afara casei
Consumul de cafea „out of home” rămâne un obicei puternic în marile centre urbane din România, iar structura canalelor de achiziție...
Consumul de cafea „out of home” rămâne un obicei puternic în marile centre urbane din România, iar structura canalelor de achiziție...
Românii își ajustează comportamentele de consum și economisire într-un ritm tot mai vizibil, pe fondul incertitudinilor economice și al presiunilor asupra...
Pe măsură ce sezonul estival atinge apogeul, unii români se bucură deja de vacanțele planificate din timp, în timp ce alții...
Tot mai mulți români iau în calcul un credit de nevoi personale în perioada următoare. Potrivit sondajului anual realizat de Kantar...
Angajații de la stat nu se tem că ar putea să își piardă locul de muncă, deși cel puțin în ultima...
IKEA prezintă rezultatele raportului Viața Acasă, ediția 2024, un studiu cuprinzător realizat la nivel global, despre modul în care oamenii trăiesc...
Românii cu venituri mici, sub 3.000 lei pe lună, folosesc preponderent rețele sociale pentru a se informa și a fi la...
Prețul produsului este cel mai important criteriu în alegerea magazinului online pentru 2 din 3 români, fiind cu mult mai relevant...
HILS Development, lider în domeniul dezvoltărilor rezidențiale și mixed-use în București, anunță rezultatele studiului București, Orașul Părinților realizat împreună cu Reveal...
Creșterea accelerată a prețurilor din ultimul an i-a împins pe români către bugete de austeritate când vine vorba de achiziții sau...
Forvis Mazars, parteneriatul internațional de audit, taxe și consultanță, a publicat recent rezultatele celei mai recente ediții a barometrului C-suite. Studiul...
Alegerile prezidențiale din 2025 intră în ultima linie dreaptă sub semnul incertitudinii și al fragmentării. Comparativ cu cercetarea MKOR realizată la...
Coșul de cumpărături online pentru Paște s-a modificat anul acesta, tendințele de consum mergând tot mai mult înspre aria digitală. Gadgeturile,...
În luna martie, dedicată femeii și valorii sale în societate, World Vision România atrage atenția asupra unui fenomen care afectează tot...