Studiu Starcom România : Autenticitatea în social media între ideal și presiune
Frumusețea este din ce în ce mai mult un ideal digital. Într-o lume dominată de filtre și imagini perfect editate, femeile...
Frumusețea este din ce în ce mai mult un ideal digital. Într-o lume dominată de filtre și imagini perfect editate, femeile...
Într-o lume în care obiceiurile de consum se schimbă rapid, iar tehnologia redefinește constant modul în care oamenii interacționează cu brandurile,...
Starcom România lansează cea de-a X-a ediție a studiului anual Black Friday, care dezvăluie comportamentul de cumpărături al românilor în contextul...
Echipa națională de fotbal a României reprezintă un simbol puternic de unitate pentru români, așa cum reiese din studiul nostru din...
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât în...
De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția...
Conform Starcom România, în ultima perioadă, evenimentele și activitățile culturale au câștigat popularitate în rândul românilor dornici să le exploreze. Potrivit...
Secom® Healthcare, lider de autoritate pe piața locală de suplimente alimentare, și-a construit o reputație solidă datorită portofoliului de produse de...
De unsprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția...
Starcom România lansează studiul Events Behavior in 2023, care analizează intenția românilor de a participa la evenimente, dar și preferințele acestora...
Starcom România lansează ediția 2021 a studiului de referință Consumer Report, care analizează comportamentul consumatorilor români în materie de preferințe de...
Pentru a naviga eficient într-o lume a datelor, Starcom pune accentul pe oameni. Omul (consumatorul) stă la baza propunerilor de media...
Potrivit celei de-a VII-a ediții a studiului Black Friday realizat de Starcom, românii din mediul urban au cheltuit mai puțin pe...
Fenonemenul de influencer marketing se află pe un trend ascendent comparativ cu ceilalți ani: 7 din 10 internauți români urmăresc cel...