10 trenduri în influencer marketing, în 2019

10 trenduri în influencer marketing, în 2019

Focusul se mută din zona tranzacțională pe relațiile de lungă durată cu influencerii, spune Andreea Lupu, Starcom. Ea a prezentat la Biz SMS Camp câteva dintre cele mai importante trenduri în influencer marketing în 2019. 1.Virtual Influencers Balmain și-a lansat colecția de vară creând două supermodele digitale. Unul dintre raționale a fost că această abordare încurajează ideea de individualitate și

Cum lucrăm cu influencerii. DOs & DONTs

Cum lucrăm cu influencerii. DOs & DONTs

Influencerii nu trebuie să fie un must cu orice pret, iar influencer marketingul nu e soluția universală, spune Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom. “Înainte de a solicita sau propune o campanie cu influenceri, ar trebui sa ne asigurăm că, într-adevăr, asta este abordarea de care avem nevoie”, a declarat Andreea Lupu, la BizSMS Camp, unde a făcute câteva

Starcom a lansat o nouă ediție de Consumer Report

Starcom a lansat o nouă ediție de Consumer Report

Care sunt rețele sociale preferate de români? Care sunt device-urile preferate pentru petrecerea timpului liber? Cât de mult conținut audio consumă românii? Ce festivaluri preferă? Cât de eficiente sunt promoțiile?  Sunt doar câteva dintre întrebările care-și găsesc răspunsurile în noul Consumer Report lansat de Starcom România.  Studiul, ce urmărește și analizează comportamentul consumatorilor români în materie de consum de conținut,

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Studiu: Cum îmi aleg influencer-ul potrivit?

Starcom România a lansat cea de-a cincea ediție a studiului și infograficului despre impactul influencerilor asupra consumatorilor din România.  Ediția din acest an analizează impactul creat de influenceri în categorii de produse precum cosmetice și produse de îngrijire personală, telecom, servicii bancare, alimente și băuturi, automobile, hipermarket-uri și produse pentru casă, decor și DIY. Un plus adus de studiul din

Studiu: românii și conținutul video online

Studiu: românii și conținutul video online

Internauții români vizionează videoclipuri online aproape în egală măsură atât pe calculator/laptop (83%), cât și pe telefonul mobil (73%). Televizorul pare să fie din ce în ce mai conectat la mediul online (29%). 8 din 10 români vizionează video-uri online pentru relaxare și mai mult de jumătate din nevoia de a învăța ceva nou și pentru inspirație. Alții, pentru a

Consumer Report 2017

Consumer Report 2017

Starcom a lansat a patra ediție a Consumer Report, studiul care analizează tendințele în materie de tehnologie, shopping behavior şi consum media în rândul românilor. Raportul conţine date din diverse studii coordonate extern (SNA Focus, Gemius, Masor, InfoSys), cât şi date din studii coordonate de Starcom România (”Influence ME 2017”, ”Moms’ media habits”, ”Black Friday”, ”SMG Video Watching Habits 2017”)

Indepartarea de mediocritate

Indepartarea de mediocritate

<p> Corina Bernschutz, Innovation Director la Starcom, considera ca e important sa premiem creativitatea locala, pentru a ne indeparta de mediocritate, de produsul subcultural, toxic, “finantat” prin advertising.</p> <p>  </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> E important pentru a crea repere si aprecia dintr-o perspectiva locala, in contextul lui