Campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul “White Pencil” la categoria Comunicare&Interacțiune. Concursul D&AD Impact premiază ideile creative care au o influență reală și care contribuie la un viitor mai bun, mai frumos și sustenabil. Acesta nu a fost singurul premiu cu care a fost distinsă
Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32 de nominalizari si a castigat 26 de premii cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic. Proiectul ales de juriul international al competitiei, prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director
Noua etapa de dezvoltare a brandului Aqua Carpatica s-a concretizat printr-o serie de contracte de export ferme ce sunt deja in derulare cu numeroase tari ale lumii: SUA, Marea Britanie (lantul de magazine Whole Foods), Japonia (lantul Metro Cash& Carry), China, toate tarile Golfului (Emiratele Arabe Unite, Qatar, Kuvait, Regatul Bahrain, Regatul Arabiei Saudite, Sultanatul Oman), Rusia, Moldova, Germania, Ungaria.
Pentru ca dincolo de premii si prestigiul aferent, festivalurile ar trebui sa fie si experiente de invatare, am ales un studiu de caz – campania brandului Aqua Carpatica “Testul Puritatii”, castigatoare la Effie anul acesta pentru a-i decripta mecanismele si a vedea cum acesteea au functionat si mai ales cu ce rezultate. Aqua Carpatica a castigat Grand Effie, Gold Effie
Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE