Marketing

Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

9 mai 2016 2 min

Premiile FIBRA si-au ales castigatorii

Reading Time: 2 minute

Agentia Anului 2016 la prima editie a festivalului local de creativitate Premiile FIBRA a fost desemnata McCann Worldgroup Romania. Agentia avut 32 de nominalizari si a castigat 26 de premii  cu campanii dezvoltate pentru: Vodafone, Coca-Cola, KFC, Paul, Pizza Hut, 7 Seri, Fundatia Renasterea, Untold, Cif, Rom Autentic.

Proiectul ales de juriul international al competitiei, prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director la Droga5, pentru titul de Campania Anului a fost CohnandJansen JWT – „Testul Puritatii” (AQUA Carpatica).

Juriul a acordat 3 premii Grand FIBRA si 21 de premii Gold FIBRA in cele 14 categorii si 42 de sectiuni de concurs ale festivalului.

Lista completa a castigatorilor de Bronze, Silver, Gold si Grand FIBRA poate fi citita aici:  http://www.iqads.ro/articol/34800/premiile-fibra-anunta-castigatorii-primei-editii-mccann-worldgroup-romania-este

In total, Premiile FIBRA au insemnat 371 de lucrari inscrise de 68 de agentii si freelanceri.

Copywriterul Anului este Sandra Bold (McCann Worldgroup Romania), care a lucrat la campaniile KFC Romania – “Little money, big fun” (McCann Worldgroup Romania), KFC Romania – “Fakation” (McCann Worldgroup Romania), Fundatia Renasterea – “Pin the pink” (McCann Worldgroup Romania) si PAUL Romania – “Bittersweet pies” (McCann Worldgroup Romania).

Miruna Macri este Art Director-ul Anului 2016, ea participand la campaniile ACR – ‪#‎seatbeltb00bing (Publicis Romania), ACR – “Street View Test” (Publicis Romania), Dacia – “Renault Zoe” (Publicis Romania) si PAUL Romania – „Bittersweet pies” (McCann Worldgroup Romania).

Clientul Anului desemnat de juriul international este Vodafone Romania.

Castigatorii competitiilor Young FIBRA

In cadrul ADventura URSUS, Locul 1 (Gold) a revenit echipei Catalina Ceparu-Schmidt Ionut, lucrarea lui Constantin-Alin Carlaont s-a clasat pe Locul 2 (Silver), iar Daniela Bacinschi ocupa Locul 3 (Bronze).

Dubla Provocare Carrefour a avut 6 lucrari premiate. Designurile de catalog castigatoare au fost realizate de Alexandru Popa (Locul 1 – Gold), Bogdan Petean (Locul 2 – Silver) si, din nou, Alexandru Popa (Locul 3 – Bronze). In ce priveste idea board-urile, Locul 1 (Gold) a revenit echipei Karla Georgescu, Irina Tanase, Andreea Calarasu, Serban Roman. Anamaria Filip si Dragos Morman au ocupat Locul 2 (Silver), iar Silviu Antohe & Laura Ionescu s-au calificat pe Locul 3 (Bronze).

Juriul Premiilor FIBRA a fost prezidat de Kevin Brady (Executive Creative Director, Droga5 New York) si ii include pe Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) si Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).

Gala primei editii a Premiilor FIBRA a avut loc pe 6 mai la Hotel Caro din Bucuresti. 

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: