Aniversarea The Group omagiata de Romfilatelia

Aniversarea The Group omagiata de Romfilatelia

The Group sarbatoreste 10 ani de la momentul fondarii sale si detine, conform cifrelor oficiale, pozitia de lider al pietei din anul 2007. Lansarea emisiunii filatelice care omagiaza evolutia comunicarii si celebreaza aniversarea The Group  a avut loc in cadrul unui eveniment desfasurat la sediul agentiei. “Romfilatelia omagiaza, prin emisiunile sale, institutii simbol, personalitati si companii care au un rol

O noua agentie in The Group

O noua agentie in The Group

The Group a lansat Prometheus, o agentie de programmatic media si marketing analytics, prima de acest gen din Romania. Activitatea noii agentii va fi coordonata de Cecilia Tanasoiu in calitate de Managing Director. Agentia are o echipa formata din sapte specialisti in programmatic media si marketing analytics si detine o solutie completa de programmatic, dezvoltata pe de o parte prin

Roxana Memetea: incepem 2013 cu optimism

Roxana Memetea: incepem 2013 cu optimism

<p> Agentia de creatie Brandstalk, apartinand The Group, a devenit de la sfarsitul anului trecut DDB Romania, in urma afilierii la reteaua internationala a agentiei DDB Worldwide, apartinand grupului Omnicom. Ce schimbari intervin in urma acestei afilieri si care sunt planurile cu care agentia incepe anul 2013, am aflat de la Roxana Memetea, Managinng Partner al DDB Romania.  </p> <p>

Piata de media a ajuns in punctul zero

Piata de media a ajuns in punctul zero

<p> <strong>Criza a schimbat fata mass-mediei. Unele titluri au disparut, regiile de publicitate si-au micsorat portofoliul, ierarhiile s-au redesenat. Unii jucatori au profitat de schimbari, altii au pierdut contactul cu noua realitate.</strong></p> <p>  </p> <p> Piata de media se afla la un moment zero, dupa o perioada de resetare. Din acest punct de vedere, specialistii estimeaza ca se vor inregistra