Companii Stiri

Aniversarea The Group omagiata de Romfilatelia

6 mai 2015 2 min

Aniversarea The Group omagiata de Romfilatelia

Reading Time: 2 minute

The Group sarbatoreste 10 ani de la momentul fondarii sale si detine, conform cifrelor oficiale, pozitia de lider al pietei din anul 2007. Lansarea emisiunii filatelice care omagiaza evolutia comunicarii si celebreaza aniversarea The Group  a avut loc in cadrul unui eveniment desfasurat la sediul agentiei.

“Romfilatelia omagiaza, prin emisiunile sale, institutii simbol, personalitati si companii care au un rol important in economia romaneasca. Un timbru reprezinta un instrument de comunicare, condensand sensuri si mesaje in imagini-simbol. Timbrul acestei emisiuni evoca evolutia comunicarii de-a lungul vremii, prezentand metaforic progresul “de la tablite la tableta” si celebreaza Excelenta in Comunicare la aniversarea The Group 10 ani”, a declarat Cristina Popescu, Director General, Romfilatelia.

In ultimul deceniu, The Group a contribuit la destinul de succes a sute de branduri prin campanii complexe de publicitate, demersuri sofisticate de relatii publice, proiecte ingenioase de marketing si a semnat multe dintre inovatiile industriei de marketing-comunicare din Romania. In portofoliul The Group se afla mai mult de 200 de branduri internationale si locale. Astfel incat, intr-o industrie care aniverseaza 25 de ani, desi la prima vedere un istoric de un deceniu nu reprezinta foarte mult, performanta The Group ramane un etalon in domeniu, care inspira – in premiera –  o emisiune filatelica aniversara, onorifica.

“Intr-o lume din ce in ce mai orientata catre comunicarea instant, mijlocita de noile tehnologii, timbrul ramane un simbol al statorniciei si al valorii cuvantului tiparit. Obiect miniatural de arta, timbrul insoteste stari si impartaseste emotii, construieste punti si comprima distante, astfel incat un proiect filatelic dedicat performantelor profesionale in industria comunicarii, este un reper si in acelasi timp o pledoarie pentru excelenta in comunicare, care ne onoreaza si ne obliga sa continuam sa fim… altfel.”, a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group.

Emisiunea de marci filatelice “Excelenta in Comunicare” a fost pusa in vanzare la toate magazinele Romfilatelia din Bucuresti si din tara.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: