Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Inca un pitch regional, castigat de Publicis Romania

Publicis Romania a castigat pitch-ul regional organizat de Nestle Ucraina, urmand sa dezvolte campaniile de comunicare pentru brandurile Nescafe Gold si Nescafe Barista. Acesta este al doilea pitch regional castigat de catre Publicis Romania pentru Nestle Ucraina, dupa cel din 2014. Campania dezvoltata anul trecut pentru Ucraina a fost ulterior exportata si in Orientul Mijlociu. In 2015, Publicis Romania a

Euroins se extinde in Bulgaria si Ucraina

Euroins se extinde in Bulgaria si Ucraina

Actionarul companiei de asigurari Euroins Romania apasa iar pe acceleratia extinderii regionale, prin achizitia operatiunilor din Bulgaria si Ucraina ale Talanx International, al treilea cel mai mare asigurator din Germania. Euroins Insurance Group (EIG) a cumparat in Bulgaria HDI Zastrahovane AD, companie care a avut in 2013 venituri de 13 milioane de euro din primele brute. In Ucraina, grupul Euroins

Romania nu ramane fara gaze

Romania nu ramane fara gaze

Conflictul care se desfasoara foarte aproape de noi are efecte economice dramatice nu numai pentru cei implicati, avand in vedere tensiunile dintre insurgenti si armata in Ucraina, dar si sanctiunile economice pentru Rusia, dar si indirect pentru vecini si chiar pentru statele din Europa. Un asemenea efect este alimentarea cu gaze, avand in vedere ca Rusia este principalul exportator de

Amenintarea Rusiei

Amenintarea Rusiei

De cateva luni traim un nou Razboi Rece, care tine lumea in sah. Rusia este actorul principal in acest joc, iar la mijloc este Ucraina, motivul care a declansat acest razboi al declaratiilor, care a modificat deja granitele Europei.  Referendumul din Crimeea pentru apartenenta la Rusia si dorinta Ucrainei de integrare europeana au scos la iveala o Rusie care parea