Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Schimbare la nivel de top management în Ursus Breweries

Dragoș Constantinescu a fost numit Președinte al Ursus Breweries, poziție pe care o va ocupa începând cu 2019. El îl va înlocui pe Igor Tikhonov, care a preluat rolul de Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia. Dragoș Constantinescu se alătură companiei Ursus Breweries, venind de la British American Tobacco, unde şi-a început cariera acum 16

Ursus Breweries aduce în România berea Meantime

Ursus Breweries aduce în România berea Meantime

Meantime, o bere creată în Anglia este noul brand de bere craft care se adaugă portofoliului de beri de import al Ursus Breweries. Ursus Breweries își extinde gama de beri de import și aduce pe piața din țară Meantime, o bere craft creată în Anglia, care explorează gusturile și rețetele clasice englezești de bere. Meantime, care a fost lansată în

Ce bere se bea vara aceasta?

Ce bere se bea vara aceasta?

După mai mulți ani în care au mizat pe volum, ambalaje sau beri cu arome, în ultima perioadă, producătorii de bere au schimbat macazul și s-au concentrat pe ceea ce îl interesează mai mult pe consumator: gustul. De aceea, printre noutățile din rafturile magazinelor se numără berile cu gust mai intens, berile speciale, cât și cele nepasteurizate. Campionatul Mondial de

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brand Finance: Dacia, cel mai valoros brand românesc

Brandul auto Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2017 și singurul care depășește un miliard de euro, potrivit Brand Finance România 50. Dacia a fost lansat în 1986, iar preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului. Astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producție vândută în

Corecție pe piața de M&A

Corecție pe piața de M&A

Primul trimestru din 2017 a adus o corecție pe piața locală de fuziuni și achiziții (M&A), în care au devenit publice 28 de tranzacții semnificative cu o valoare anunțată de 368 milioane de euro, după ce în ultimul trimestru din 2016, valoarea tranzacțiilor atinsese un record. Față de trimestrul I al anului trecut, numărul de tranzacții a crescut cu 40%,

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in Romania o inovatie din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch se pot crea ochelari de realitate virtuala, cu care se pot experimenta clipurile incarcate pe canalul de YouTube al brandului, ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani. Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica

Noua luni, zero alcool

Noua luni, zero alcool

Cu ocazia Zilei Internationale a constientizarii Problematicii Spectrului Tulburarilor Alcoolice Fetale, Ursus Breweries si Asociatia Mame pentru Mame au lansat campania  de informare “9 luni cu zero alcool”. Campania are ca scop informarea viitorilor parinti despre riscurile la care este expus fatul daca se consuma alcool in timpul sarcinii si recomanda 9 luni de sarcina fara consum de bauturi alcoolice.

Ursus Breweries are un nou vicepresedinte de resurse umane

Ursus Breweries are un nou vicepresedinte de resurse umane

Ursus Breweries, parte a SABMiller plc l-a numit pe Rob Kenney in functia de vicepresedinte de resurse umane, incepand cu luna august 2015, in locul lui Cristian Popescu, care dupa sase ani in cadrul companiei a ales o noua oportunitate in cariera. Rob Kenney are 11 ani de experienta in domeniul resurselor umane si lucreaza in grupul SABMiller din 2008,

Sase beri pentru adevaratii cunoscatori

Sase beri pentru adevaratii cunoscatori

Ursus Breweries a lansat pe piata romaneasca sase branduri de beri din portofoliul global SABMiller si al partenerilor sai. Cele sase marci sunt St. Stefanus, Miller Genuine Draft, Grolsch Premium Weizen, Pilsner Urquell, Efes Draft, Efes Pilsener. Lansarea acestor marci este facuta sub conceptul umbrela “Jurnalul unui Connaisseur”, urmarind, prin intermediul unui calator, povestile berilor si ale tarilor lor de

Casa di Peroni, in toamna la Bucuresti

Casa di Peroni, in toamna la Bucuresti

Peroni Nastro Azzurro va lansa in aceasta toamna in Bucuresti Casa di Peroni, care pe parcursul a trei saptamani va gazdui o serie de evenimente speciale.   Adresa spatiului, data de deschidere a Casei di Peroni, selectia de artisti care isi vor expune lucrarile in cadrul acesteia si programul evenimentelor care vor avea loc pe parcursul celor trei saptamani vor