3 milioane de utilizatori analizați de Carrefour în cadrul Act for Good
Carrefour România prezintă profilul de consum al clienților săi din platforma de loialitate Act for Good. Integrată în aplicația mobilă Carrefour,...
Carrefour România prezintă profilul de consum al clienților săi din platforma de loialitate Act for Good. Integrată în aplicația mobilă Carrefour,...
Potrivit unui nou raport publicat de Kaspersky, peste 7 milioane de conturi asociate platformelor de streaming precum Netflix, Disney+, Amazon Prime...
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, anunță semnarea Angajamentului Uniunii Europene pentru Protecția Consumatorilor, un cadru de...
Comunitatea „Stația de energie“ de pe website-ul eon.ro se apropie de o jumătate de milion de utilizatori, în numai doi ani...
Comitetul European pentru Protecția Datelor a clarificat recent o serie de aspecte esențiale în ce privește publicitatea comportamentală, utilizată la scară...
Deși este privită cu reticență uneori, inteligența artificială (AI) și-a câștigat un loc important în viețile multor persoane. Grație algoritmilor avansați...
Ziua Îndrăgostiților este o ocazie excelentă pentru a alege un cadou special pentru cei dragi. Pentru a-i ajuta pe clienți să...
În contextul în care Meta a anunțat introducerea unui abonament plătit fără reclame pentru utilizatorii Facebook și Instagram, United Media Services...
TikTok dezvăluie puterea comunității din România, cu 7.4 milioane de români care folosesc platforma în fiecare lună. Fie că aleg să...
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media...
Sectorul criptomonedelor continuă să se confrunte cu obstacole precum ambiguitatea reglementărilor și o scădere prelungită, împiedicând calea sa către adoptarea în...
Cluj Business Campus a lansat CBCampus APP, aplicația ce reunește toate funcțiunile clădirii de birouri, începând cu cele de bază, precum...
Românii sunt dispuși să meargă până la 50 de kilometri distanță față de zona în care locuiesc pentru a face sporturi...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...