Finanțe

Eurolife ERB România, creștere cu 62% a primelor brute subscrise

Reading Time: 3 minute

Grupul Eurolife ERB Asigurări, ce deține în România companiile Eurolife ERB Asigurări de Viață și Eurolife ERB Asigurări Generale, anunță prime brute subscrise de aproximativ 110 milioane lei, la sfârșitul lui 2017, în creștere cu 62% comparativ cu anul anterior, un profit net consolidat de peste 3 milioane de lei, dar și cheltuieli investiționale în sumă de 4,6 milioane lei, dublu față de anul anterior.

Eurolife ERB Asigurări și-a continuat procesul de consolidare a prezenței în piața locală, raportând pentru sfârșitul anului 2017 rezultate financiare pozitive și investiții în creștere, în paralel cu inițierea unui proces de transformare și deschiderea de noi piețe, arată asigurătorul, într-un comunicat de presă.

“Rezultatele înregistrate în 2017 au fost în linie cu așteptările, cu atât mai mult cu cât au fost înregistrate pe fondul inițierii unui amplu proces de redefinire totală a business-ului din punct de vedere strategic”, a declarat Anita Niţulescu, CEO Eurolife ERB Asigurări.

“În 2017, am continuat să punem bazele dezvoltării pe termen lung, alocând un buget semnificativ de investiții în zona dezvoltării digitale – atât în platformele interne, cât și externe, precum și dezvoltării de noi produse și atragerii de specialiști, toate acestea în paralel cu menținerea programelor de loialitate pentru clienții noștri. Calitatea de membru al holdingului canadian Fairfax Financial Holdings Limited ne oferă premisele unei expansiuni sustenabile prin trecerea către canale de vânzare integrate – rețele de brokeri, vânzări directe – și structurarea de produse inovative adaptate consumatorului modern. În același timp, expertiza completă și complexă pe care am dezvoltat-o pe parcursul celor peste 10 ani în segmentul de bancassurance rămâne un pilon important pentru strategia noastră de dezvoltare”, a arătat Anita Niţulescu. 

Rezultatele anului 2017 au fost susținute de apetența românilor pentru produsele tradiționale și de protecție. Astfel, s-a menținut tendința crescătoare pe segmentul asigurărilor de viață (avans de peste 50%), susținută și de preferința tot mai evidentă pentru produsele individuale – independente de contractarea unui credit. Mai mult, asigurările de viață cu componenta de economisire au înregistrat și ele un avans de peste 20%, în termeni de prime brute subscrise, ceea ce indică o evoluție constantă și naturală de consolidare evidențiată în ultimii 2 ani.

De asemenea, un număr tot mai mare de români înțelege că riscul nu poate fi ignorat, conștientizare ce s-a reflectat pe segmentul asigurărilor de protecție, asigurările facultative de locuință („Casa Ta”) înregistrând un avans de 28%, în timp ce polițele care acoperă riscul de accident (Protect Accident) au ajuns la prime subscrise în creștere cu peste 18%.

„Idustria de asigurări din România mai are cu siguranță etape de parcurs, pentru a ajunge la nivelul țărilor occidentale, din punct de vedere al ratei de penetrare și densitate, însă, trebuie să avem în vedere și contextul macroeconomic în care țara noastră se află”, a spus Anita Nițulescu.

“România este încă o piață emergentă, caracterizată de venituri încă sub media europeană și putere de cumpărare scăzută, dar cu un potențial semnificativ de a ajunge la statutul de piață matură. În piețele mature, asigurările fac parte din stilul de viață al clienților, care în mod firesc optează pentru un pachet sau altul, în funcție de nevoile fiecăruia. Vorbim de piețe cu o istorie de peste 20 de ani în asigurări, cu un anumit nivel financiar și cu un grad de educație mai mare în rândul populației, care a moștenit această cultură din generație în generație”, a adăugat reprezentanta Eurolife ERB Asigurări.

Oana Voinea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

8 minute ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

5 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

22 de ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

22 de ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

22 de ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

22 de ore ago