Companii by Raiffeisen Bank

Euronews România își schimbă identitatea vizuală

12 sept. 2025 2 min

Euronews România își schimbă identitatea vizuală

Reading Time: 2 minute

Euronews România își schimbă identitatea vizuală, aliniindu-se la noul format grafic al stației-mamă, Euronews. Noul design se remarcă printr-un „albastru electric distinctiv”.

De luni, 15 septembrie, începând cu “Bună dimineața, România”, matinalul prezentat de Sonia Teodoriu, Euronews România aduce o nouă experiență vizuală pentru telespectatori:

  • ecranul va fi împărțit în secțiuni în care vor fi difuzate informații diferite. Astfel publicul va beneficia simultan de mai multe fluxuri de știri și își va putea alege rapid punctul de interes de pe ecran;
  • pachetul grafic este mai „stufos”, cu mai multe burtiere explicative și imagini integrate în prezentarea știrilor esențiale;
  • ticker-ul clasic devine un ecran separat de știri, cu actualizare constantă;
  • o bandă laterală în partea dreaptă a ecranului va înlocui croll-ul de jos, aducând permanent informații proaspete.
  • Toate aceste transformări au fost gândite împreună cu echipa Euronews de la Bruxelles pentru o vizibilitate sporită, știrile fiind mai ușor de urmărit, iar informațiile mult mai clare și structurate modern.

Un design european

Noua identitate vizuală se bazează pe „culoarea europeană” — un albastru electric vibrant — și renunță la stilul clasic, aducând informația în mai multe zone ale ecranului, nu doar în partea de jos. Astfel, Euronews România rămâne fidelă ADN-ului jurnalistic internațional, dar cu o prezentare adaptată nevoilor publicului local.

„Acest nou pachet grafic înseamnă mai mult decât o schimbare vizuală. Este un pas spre o comunicare mai dinamică și în acord cu modul în care publicul consumă informația astăzi. Vrem să aducem claritate, ritm și un nou tip de experiență pentru telespectatorii noștri, în linie cu brandul internațional Euronews, dar cu specific local”, a declarat Andra Miron Diaconescu, redactor-șef Euronews România.

De asemenea, “Bună seara, România” și “Global Weekend” vor fi înlocuite de “Euronews acum”.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: