Marketing

evian x CHIARA FERRAGNI, în ediție limitată

Reading Time: 2 minute

evian și Chiara Ferragni lansează anul acesta o nouă ediție limitată ce va fi disponibilă în varianta unui recipient de sticlă (75cl). Noua sticlă este disponibilă la nivel global, în hotelurile, cafenelele și restaurantele selecționate, cât și la comercianți, începând cu luna octombrie 2017.

În România noua sticlă va fi disponibilă prin importatorul exclusiv B.D.G. Imort și online pe www.beicevrei.ro.

Designul pentru noua colecție incorporează modelul emblematic pe care însăși Chiara l-a făcut faimos prin propria marcă omonimă, CHIARA FERRAGNI. Ea a adăugat încă patru noi modele exclusive pentru noua sticlă evian, inspirate de povestea brandului. Modelele sunt  trei piscuri de munte cu câte o stea în vârf, ce reprezintă Alpii Francezi, o inimă săgetată de o sticlă, o stea cu valuri și o picătură de apă pură minerală evian®.

“Sunt foarte fericită să mă alătur familiei evian în această nouă aventură. Iubesc să creez ceva care este atât de diferit față de ceea ce fac eu cu propriul brand, completând astfel cu elemente noi colecția mea de brand”, declară Chiara Ferragni.

“evian este un brand jucăuș și chic ce dorește să se bucure la maximum de viață. Valori pe care suntem siguri că le îndeplinește cu adevărat Chiara Ferragni. Iubim atitudinea proaspătă și jucăușă a Chiarei și a fost evident de la început că ambele branduri împărtășesc aceeași stare de spirit ‘Live young’.”, declară Veronique Penchienati.

Chiara Ferragni s-a lansat în lumea modei în 2009 prin lansarea propriului blog de stil, The Blonde Salad. În prezent, are peste 10 milioane de  followers pe Instagram.

Din 2007, evian a lucrat în fiecare an cu nume prestigioase de designeri, pentru a crea o sticlă în ediție limitată (Paul Smith, Jean-Paul Gaultier, Issey Miyake și KENZO.

Compania BDG Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium din anul 1994. BDG Import este singura companie din acest domeniu ce deține în parteneriat o rețea de distribuție HoReCa în București, Cluj și Timișoara fiind totodată prima companie care își comercializează și promovează produsele în canalul online prin site-ul www.beicevrei.ro. Din portofoliul BDG Import fac parte mărcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, Evian, Jagermeister, Budweiser Budvar, Bols, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Bacardi, MARTINI, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, The Famous Grouse, The Macallan, Armand de Brignac Champagne, TRUE 100% Natural Energy Drinks.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Alex Petricean: Ambasadorul noii bucătării românești

Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…

9 minute ago

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

22 de ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 zile ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

2 zile ago