evomag investește 100.000 de euro în logistică
Reading Time: < 1 minutevomag investește 100.000 de euro, până la jumătatea anului, pentru optimizarea proceselor de depozitare, picking și livrare, prin implementarea uneia dintre cele mai bune soluții de tip WMS (Warehouse Management System) din piață.
Obiectivul investiției este creșterea eficienței logistice cu 25% în următoarele trei luni, un demers care pregătește terenul pentru o transformare mai amplă, programată pentru primul trimestru din 2026.
Afaceri de 50 de milioane de euro
evomag a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de circa 50 de milioane de euro și estimează pentru 2025 o creștere de până la 20%. Segmentul corporate a generat anul trecut vânzări de 7,5 milioane de euro, iar pentru anul în curs, compania estimează că vânzările către companii și instituții publice își vor continua tendința ascendentă.
Fondat în 2005, evomag și-a extins constant activitatea – atât prin diversificarea portofoliului de produse, cât și prin prezența activă pe marketplace-uri locale și internaționale. Compania este în prezent listată pe platforme precum eMAG, Glovo, Bringo, Tazz, Decathlon și Trendyol, iar în 2025 își consolidează prezența externă prin listarea pe Skroutz, în Grecia.
”…Nu credem în neutralitate confortabilă, ci în asumare. Atât în fața clienților noștri, cât și în fața contextului în care trăim. Pentru noi, ca și pentru orice român care își dorește o direcție clară, implicarea nu e un gest simbolic, ci o datorie pe termen lung”, a declarat Mihai Pătrașcu (foto), CEO evomag.
Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz