Publicitate Digital MarComm Stiri

De la stație de transport public la spațiu experiențial de brand: WINK x Ciuc® Radler

29 iul. 2025 4 min

De la stație de transport public la spațiu experiențial de brand: WINK x Ciuc® Radler

Reading Time: 4 minute

Noul Ciuc® Radler Mix Tropical se vede și se simte – la propriu, în campania outdoor care transformă refugiile de transport în comun în spații multisenzoriale, creând deopotrivă o experiență de brand memorabilă și un moment de refresh pentru comunitate. Proiectul special, început în Iași și transpus online printr-o activare CGI, face parte din campania națională Ciuc® Radler „Parte din senzație”, booked by dentsu România.

Stațiile devin punct de întâlnire între brand și comunitate și un exemplu de bune practici în ce privește transformarea spațiilor publice în experiențe memorabile prin design creativ. Refugiile de transport public au fost reimaginate în spații cu tematică tropicală, prin integrarea inedită de elemente vizuale, olfactive și interactive, oferind o experiență multisenzorială accesibilă tuturor.

De la stație de transport public la spațiu experiențial de brand: WINK x Ciuc® Radler

În centrul conceptului se află fructele tropicale, reprezentate prin butaforii supradimensionate de mango, ananas și lămâie, montate deasupra stației. Un sistem de pulverizare cu aromă fructată, activat printr-un buton montat în stație, completează atmosfera. Cu o simplă apăsare, o brumă fină și parfumată aduce un moment de răcoare și relaxare celor care trec prin zonă.

„Suntem bucuroși să aducem Ciuc® Radler Mix Tropical în mijlocul orașului printr-un proiect care iese din tipare: o stație de transport în comun multisenzorială și o activare CGI care animă întreaga atmosferă urbană. Ne-am dorit ca prospețimea, dinamismul și personalitatea vibrantă a Ciuc® Radler să fie simțite din plin, nu doar gustate, iar rezultatul este o invitație jucăușă de a evada din rutină și a te bucura de moment”, declară Cristina Radu, Marketing Director HEINEKEN România.

Proiectul special OOH e completat de o activare CGI, filmată la Palatul Culturii din Iași. Tsssh! – și întreg orașul se transformă. Ananas, mango și lămâi cad din cer, apar din spatele clădirilor și invadează străzile, într-o explozie tropicală care ia cu asalt orașul și îndeamnă oamenii să devină parte din senzație.

„La WINK căutăm mereu moduri prin care să transformăm spațiile publice în experiențe memorabile, care să aducă zâmbete, interacțiune și un moment de respiro de la agitația și rutina zilnică. Proiectul cu Ciuc® Radler e exact genul de intervenție urbană care ne entuziasmează: surprinzător, fresh și exact acolo unde nu te aștepți”, spune Ioana Agrosoaie, Sales & Marketing Specialist WINK Public Multimedia.

Mixul dintre realitate (stațiile de transport public personalizate) și storytelling digital (activarea CGI) amplifică impactul campaniei și duce mai departe mesajul brandului: cu Ciuc® Radler, ești parte din senzație oriunde te poartă momentul. Și te și răcorește – în mai multe sensuri!

De 19 ani, oamenii de la WINK Public Multimedia dezvoltă, îngrijesc și închiriază spații de expunere OOH clasice și digitale și își pun creativitatea la bătaie în campanii și proiecte outdoor care contribuie la schimbarea în bine a peisajului urban şi publicitar. 

Promotor al serviciilor de creație pentru experiențe 3D pe billboarduri digitale, WINK a realizat în România primele proiecte cu iluzie anamorfică pe ecrane tip corner, flat și LCD, semnând prima activare 3D pe un billboard digital din România, precum și multiple campanii 3D OOH pentru McDonald’sSephoraMilkaNetflixSamsungHeineken și PRO TV.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună.

Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda „Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World – Raise The Bar 2030’.

Articole pe aceeași temă: