fbpx
MarComm Marketing Publicitate Stiri

Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean, în board-ul de conducere global al IAA2 min

13/10/2020 2 min read

Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean, în board-ul de conducere global al IAA2 min

Reading Time: 2 minute

Felix Tătaru și Iulia Niculae – Cuciurean au fost aleși vicepreședinți în boardul global al IAA pentru un mandat de 2 ani. Ei vor lucra îndeaproape cu noul președinte al IAA, Joel E. Nettey.

Felix Tătaru a fost numit Advisory Vice-President, iar Iulia Niculae – Cuciurean devine Young Professional Vice-President în noua structură de conducere IAA.

Cei doi vicepresedinți din România, alături de întreaga echipă globală, vor contribui la întărirea poziției IAA ca cea mai relevantă și de impact organizație din marketing și comunicare din lume, fiecare fiind responsabil de arii specifice de acțiune.

Iulia Niculae – Cuciurean face parte din IAA YP România de 12 ani. În aprilie 2017, Iulia a fost aleasă preşedintele IAA Young Professionals România, iar in februarie 2019 a fost numită vicepreședinte al Young Professionals pentru Europa.

Sub mandatul său, IAA Young Professionals România a câştigat de două ori premiul pentru cel mai bun chapter din lume, în 2018 și în 2020, iar în anul 2017 aceasta a fost distinsă la nivel global cu premiul “IAA Young Leader”, în cadrul galei Creativity Can Change the World.

Iulia Niculae – Cuciurean este în prezent Marketing Manager al Federaţiei Române de Fotbal şi are o experienţă de peste 13 ani în marketing şi comunicare. De-a lungul timpului, ea a coordonat campanii complexe, atât la nivel local, cât și regional, pentru clienți din diverse industrii precum: tehnologie, FMCG, telecomunicații, pharma, beverage, ONG.

Felix Tătaru este antreprenor în domeniul comunicării, educației și tehnologiei. Este co-fondator al Itsy Bitsy, al Institutului Dezvoltării Personale, al aplicației Feexers și a mișcării educative non-profit SuperTeach.

Felix conduce GMP Group de al cărui nume sunt legate multe campanii de comunicare cu impact social semnificativ.

Ca Președinte al IAA Global în perioada 2016-2018 a reușit să rebranduiască și să repoziționeze IAA ca “the global compass of marketing communications”, dar și să reformeze echipa executivă globală a IAA.

Este inițiator al Conferinței Globale a IAA, care a ajuns la a 4-a ediție.

IAA a fost fondată la New York în 1938 și până astăzi rețeaua internațională s-a extins în peste 56 de țări prin Chaptere și centre afiliate de educare. Asociația are un total de peste 4.000 de membri individuali și corporate care reprezintă industrii, precum marketing, publicitate, media, IT, sectorul academic și afiliați disciplinelor de branding, comunicare și marketing.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *