Stiri

glo Urban Pairs & Art Flairs, un concept special de artă urbană digitală

Reading Time: 4 minute

glo™ lansează glo Urban Pairs & Art Flairs, un art manifesto creat printr-o desfășurare spectaculoasă de forțe creative. Proiectul are loc în colaborare cu Art Safari și Sneaker Industry și ia forma unor opere de artă contemporană unicat, care pot fi vizionate online până la finalul lunii aprilie.   

glo Urban Pairs & Art Flairs aduce laolaltă șase artiști și șase creatori de conținut cu backgrounduri di­fe­rite, în încercarea de a defini noul an pe cele mai cool pânze urbane. Plecând de la 2020, care a venit cu numeroase incertitudini și un roller­coaster de emoții și provocări, glo a tras linie și a decis să meargă mai departe în noul an, plin de optimism. Totul ­într-un stil ­#breakbinary, combinând cele două emoții care coexistă și se completează, dând naștere la ceva nou, neaș­teptat.

Astfel, anul 2021 poate fi văzut prin pensulele digitale ­dintr-o perspectivă creativă, pozitivă şi extraordinar de inventivă. glo Urban Pairs & Art Flairs va culmina cu o expoziţie de artă organizată de glo în magazinul Sneaker Industry, în intervalul 23 aprilie – 30 aprilie. Vernisajul va găzdui, de asemenea, un recital surpriză, care include și un moment special creat pentru a celebra conceptul #breakbinary printr-o piesă muzicală.

Cei șase creatori de conținut au ales perechi de cuvinte #breakbinary pe care artiștii le-au transformat în designuri digitale originale. Toate operele de artă vor fi imprimate pe tricouri albe sau pictate manual pe sneakers și „canvasuri” oferite de către Sneaker Industry, și vor fi ­expuse fizic într‑un vernisaj care va avea loc în cadrul magazinului.

Punctul de plecare l-a reprezentat nevoia profundă de a identifica noi orizonturi creative. Artiştii contem­porani împreună cu creatorii de conţinut duc la bun sfârşit această misiune, privind totul dintr-o perspectivă #breakbinary. Două concepte opuse, atât de puternice încât oferă impresia că nu vor merge niciodată împreună, dar în final se completează şi duc la ceva nou şi interesant. Ar putea fi ţinutele office de la biroul de acasă în pandemie sau arta cu o perspectivă pozitivă în aceste vremuri incerte.

Cei implicaţi sunt talente active în industriile creative curatoriați de către Art Safari, alături de motoare ale contentului digital cu o perspectivă proaspătă asupra a ceea ce va urma în anul 2021. Cei doisprezece sunt grupaţi în echipe de câte doi: creatorii de conţinut care devin sursă de inspiraţie pentru artişti şi cei din urmă care traduc în stilul propriu ideile primite.

Echipele sunt:

Ana Bănică & Ana Morodan. Prima este o artistă completă care face fotografie, brodează, desenează și pictează în ulei. Cealaltă este o contesă digitală care a transformat crearea de conținut într-un business de succes. Echipa Anelor a ales o temă care definește foarte bine perioada pe care o traversăm: finaluri și începuturi. Unde începe și unde se termină totul depinde doar de ele.

Irina Dragomir & Alexandra ­Un­gu­reanu. Una este un artist vizual independent, pasionată de socio­logie & psihologie, două arii care o inspiră constant. Cealaltă are o voce superbă, o pasiune pentru modă și un master în finanțe, iar dacă ar trebui să se reinventeze, ar face-o tot în muzică. Tema lor: pijamale & red carpet. Pe cât de dife­rite sunt aceste cuvinte, pe atât de interesantă este asocierea lor.

Dumitru Gorzo & Andreea Bădală. El folosește desenul ca scriere, an­tre­nând imaginea, cuvântul și ima­­ginația. Ea transformă ima­gi­nația în outfituri moderne care reconectează femeile la feminitate și senzualitate. Tema lor: petrecere & dormitor. O temă care exprimă ­direct schimbarea prin care am trecut cu toții în ultimul an.

Felix Aftene & Christina One. Atunci când un artist ale cărui opere se clădesc în imaginație înainte să se materializeze întâlnește o creatoare de conținut care pictează și este și fotograf în același timp, tema vise & acțiune pare terenul de joacă pe care ideile vor zburda liber.

Irina Maria Iliescu & Blogu’ lu Otravă. Ea, pasionată de grafică. El, un cunoscut blogger. Ea a studiat la Milano și acum lucrează ca ilustrator, graphic designer & art director. El a lucrat în televiziune, iar acum creează magie prin cuvinte și imagini pe blog și în social media. Tema aleasă de ei, încredere & necunoscut, ilustrează perfect o călătorie a vieții pe care toți am trăit-o.

Graure & Speak. Primul pictează pe sneakerși. Al doilea este fan sneakerși. Primul creează artă pe pași. Al doilea creează entertainment la fiecare pas. Tema lor?! Emoție & digital. Două cuvinte cu un puternic ecou în zilele noastre. În plus, pe lângă această temă, Graure va trebui să reinterpreteze și temele celorlalți artiști.

Call for Artists, o competiție inedită pentru artiști

Pe lângă implicarea artiştilor contemporani şi creatorilor de conţinut, provocarea a fost lansată şi către toți iubitorii de artă, creativi sau vizio­nari, sub numele Call for ­Artists. Astfel, glo a angrenat simultan în acest proiect un număr conside­rabil de oameni, toţi cu acelaşi scop, de a înfrumuseţa anul 2021 prin artă. Miza a fost una substanţială şi anume oportunitatea ca finaliştii să îşi expună creaţia digitală în format fizic, imprimată pe un tricou, la galeria de artă contemporană din sediul Sneaker Industry. Acolo vor fi expuse creaţiile celor şase artişti inspiraţi de cei şase creatori de conţinut, alături de cele trei designuri ale câştigătorilor competiţiei.

Tema competiției este interpretarea artistică a conceptului #breakbinary de FUN & PURPOSE și se referă la a crea ceva care aduce schimbare & bucurie în egală măsură; la potențialul pe care îl are arta în a schimba perspective.

Jurizarea va avea loc la începutul lunii aprilie, iar în urma acesteia un juriu format din artiști curatoriați de către Art Safari va selecta un shortlist de 15 artiști care vor intra în Marea Finală.

Lucrările finaliștilor vor fi ­publicate pe pagina de Instagram a glo, unde publicul va putea vota printr-un comentariu lucrarea preferată. Primele trei lucrări clasate în topul preferințelor publicului vor fi anunțate și declarate câștigătoare.

Publicul le va putea viziona în cadrul vernisajului transmis live, pe 22 aprilie, dar și în perioada 23 aprilie – 30 aprilie, pe toată durata expoziției glo Urban Pairs & Art Flairs din magazinul Sneaker Industry. Toate detaliile despre proiect sunt disponibile pe site-ul https://glo.ro/urbanpairs-artflairs

18 + glo™ este un produs cu potențial redus de risc destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 352 (1 – 30 aprilie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Team

Recent Posts

Un taxi aerian electric va face legătura între atracțiile din emiratul Ras Al Khaimah din 2027

Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…

3 ore ago

Zece orașe din România vor fi iluminate pentru a marca Ziua Europei, pe 9 mai

Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…

4 ore ago

Fundația Pentru Comunitate organizează prima expoziție cu lucrările artiștilor susținuți prin programul MOL de promovare a talentelor

MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…

5 ore ago

Primești 10.000 de euro pentru a călători peste tot în lume. Ce trebuie să faci pentru a avea cel mai râvnit job de vară

Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…

7 ore ago

Prețul chiriilor a crescut cu 15% față de anul trecut. Ce preț au chiriile în București și în țară

În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…

7 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la București

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

7 ore ago