Marketing

GMP Advertising

4 feb. 2014 2 min

GMP Advertising

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Comunicare ancorata intr-un context relevant. Cea mai rapida viteza de reactie. Curaj si viziune. Sunt doar cateva dintre dezideratele pe care GMP Advertising si le-a propus. Si pe care si reuseste sa le transforme in realitate.</strong></p> <p>  </p> <p> Unul dintre cele mai mare complimente pe care un publicitar il poate face unui coleg de breasla este sa-i spuna: “Mi-ar fi placut sa-mi vina mie ideea asta”. Cand comentariul este spus intr-un cadru mult mai larg decat la o bere, intre prieteni, satisfactia este cu atat mai mare. Iar cand o mare agentie concurenta, in speta McCann Erickson, le-a trimis celor de la GMP Advertising un trofeu pentru Campania “Gandul”, “Why Don’t You Come Over?”, a fost un semn bun.</p> <p>  </p> <p> Despre GMP Advertising s-a vorbit mult anul trecut in industria autohtona de publicitate si nu numai. Campania pentru “Gandul” a atras un val de atentie si recunoasteri atat in competitiile locale, cat si pe scenele internationale. A debutat in sezonul competitional cu titlul de finalist la Categoria PR – Crisis la Cannes Lions si un Gold la categoria PR Distribution / Publication la Ad Stars 2013. In cadrul  competitiei locale PR Awards 2013 a fost desemnata Campania anului si a castigat Gold la categoria Comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor si oportunitatilor, Gold la categoria Digital PR, Gold la categoria Media Relations, Gold la categoria Buget –, Creativitate + si Silver la categoria Comunicare in domeniul public.</p> <p>  </p> <p> Succesul campaniei nu a trecut neobservat nici in cadrul ADC Awards 2013, unde de asemenea a primit mai multe premii. Toamna a adus GMP Advertising pe scena Golden Drum, unde a primit Grand Prix la categoria Digital Campaigns, Gold la categoria PR – Change & Crisis Communication, Silver la Integrated Campaigns si, nu in ultimul rand, titlul de Agentia Independenta a Anului la Golden Drum, festivalul Noii Europe, ce recunoaste creativitatea campaniilor de comunciare. Cu 30 de puncte primite in cadrul Festivalului, GMP a primit premiul Tartini Award 2013 si titlul de Agentia Independenta a Anului. Tot anul trecut, portofoliul de premii pentru aceasta campanile a inclus si titlul de cea mai buna campanie din regiune la European Excellence Awards 2013 si un Grand Prix la categoria PR din cadrul Eurobest</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: