Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea în top regăsim Gerovital, urmat de Dorna. Top 10 este completat de ArcticDero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia și Dedeman.

Aflată la a noua ediţie, conferința BrandRo, organizată de Revista Biz, prezintă rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research în 2018.

Ediția din acest an a studiului denotă multă coerență, cu un top 10 foarte stabil, care confirmă direcțiile din anii anteriori, apele minerale fiind în continuare în creștere. Cele mai notabile schimbări vin din zona categoriei de băuturi alcoolice, în special pe segmentul berii, unde mărcile românești au reușit anul acesta să se facă remarcate și să avanseze consistent în top.

Top 100 cele mai puternuce branduri românești poate fi descărcat gratuit completând formularul următor:

Vreau să descarc doar studiul Top 100 cele mai puternice branduri românești

  • Abonații newsletterului Biz Agency au acces primii la știri și topuri integrale realizate de echipa Biz.

    Pe lângă acestea vor primi:

    • Oferte și noutăți despre conferințele Biz
    • Invitații cadou la evenimente
    • Revista Biz în format electronic

    Citește Politica de confidențialitate
    Abonează-te!


  • Vreau să descarc doar studiul Top 100 cele mai puternice branduri românești:

  • * Completarea adresei de email in acest formular reprezinta acordul dumneavoastra de a primi doar linkul de descarcare. Acesta nu va fi furnizat catre o terta parte.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Top 100 cele mai puternice branduri românești măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Studiul integral se regăsește în suplimentul editorial “100 cele mai puternice branduri românești”, disponibil în ediție tipărită sau PDF. Costul de achiziție este 35 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 60 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro.