MarComm

Golden Drum prezintă noile sale trofee sustenabile

Reading Time: 3 minute

Festivalul Golden Drum, organizat de Consiliul de Publicitate din Slovenia, și-a redefinit competiția anul trecut în timp ce întreaga lume se confrunta cu noul context pandemic, pentru o nouă viziune a unui viitor sustenabil. O parte importantă ce ține de noul angajament sustenabil al festivalului sunt trofeele – cei mai tangibili mesageri ai festivalului.

Organizatorii au luat în calcul reproiectarea trofeelor încă de acum câțiva ani, însă ultimul an a fost unul determinant în luarea unor decizii. În conformitate cu sloganul din acest an „Re:începe viitorul” (tr.”Re:start the future”), echipa Golden Drum prezintă noile trofee care fac referire la problemele importante ale perioadei actuale. Astfel, câștigătorii premiilor din acest an vor primi pentru prima dată noile trofee sustenabile.

„Trofeele au fost produse din materiale naturale și reciclate, considerând că acest lucru transmite un mesaj important, însă fără să ne îndepărtăm de prestigiul premiilor. Aspectul vizual al noilor trofee Golden Drum reflectă noua direcție a festivalului, în timp ce prezintă în continuare logo-ul său. Am redefinit competiția în acest an, iar un trofeu nou este modalitatea cea mai bună de a începe o nouă eră. Vorbim despre un trofeu care întruchipează noul ADN al festivalului”, a declarat Mojca Briščik, Director executiv al Consiliului de Publicitate sloven și președintele festivalului.

Trofeele prezintă logo-ul proiectat de agenția Luna \ TBWA din Slovenia pentru Festivalul Golden Drum din 2018. Acestea sunt alcătuite dintr-o combinație de materiale durabile și ecologice – elemente naturale și reciclate, în principal din lemn – fiind o legătură directă cu Slovenia, care este în proporție de peste 60% acoperită de pădure. Lemnul formează baza și corpul trofeului, într-o manieră elegantă, făcând referire la împrejurimile în care festivalul își are rădăcinile. De asemenea, trofeele sunt confecționate în mare parte din plastic reciclat, imprimate 3D din ambalaje casnice aruncate. Textura caracteristică arată destul de diferit de materialul ne-reciclat, contribuind la estetica unică a fiecărei piese individuale. O notă de strălucire este adăugată de aluminiul reciclat, rotunjind elementele într-un tot organic: perfect în imperfecțiunea sa.

„Integrarea angajamentelor și a conceptelor sustenabile în inima festivalului este crucială, deoarece actorii cheie din publicitate sunt capabili să aducă în atenția colectivă problemele planetei noastre. Mai mult, sunt convinsă că misiunea noastră este să participăm la activități care promovează echilibrul sustenabil. Prin reproiectarea trofeelor sale, Festivalul Golden Drum aduce un omagiu nu numai excelenței creative, ci și lumii în care coexistăm cu toții”, a declarat Polona Simšič, CEO al festivalului.

Statuetele sunt fabricate de compania Epigram, oferind excelență prin imprimarea 3D. Epigram este o companie cunoscută în regiune, specializată în tipărirea în format mare și imprimarea 3D JUMBO.

Festivalul Golden Drum dorește să susțină tendințele sustenabile și reducerea amprentei de carbon la nivel global. Noile trofee sunt considerabil mai ușoare, ajutând transportul pentru întregul lanț de aprovizionare. Echipa Golden Drum consideră că fiecare contribuție poate favoriza mentalitatea de soluții regenerabile. Puțin câte puțin, putem ajunge acolo împreună.

Prin această acțiune, festivalul își exprimă dorința de a veni în întâmpinarea problemelor planetei de care depindem cu toții. Crearea noilor trofee este primul pas în urmărirea acestui obiectiv care este o provocare comună a umanității în ceea ce privește mediul.

Date importante ale competiției Golden Drum:

  • 13 octombrie 2021 – anunțarea lucrărilor finaliste
  • 15 octombrie, 19.00 CET – anunțarea câștigătorilor (în timpul Grand Award Ceremony, o gală specială sponzorizată de Mastercard).
Romanita Oprea

Recent Posts

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

16 ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

17 ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

17 ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

17 ore ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

17 ore ago

Unde își vor petrece românii Sărbătorile de Paște

Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…

17 ore ago