Green Factory a preluat Eisberg România și Ungaria
Reading Time: 2 minuteGreen Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria. Această mișcare esențială se încadrează în strategia companiei, ce vizează pe termen lung ca Green Factory să-și întărească poziția de lider în sectorul producției de convenience food în Europa Centrală și de Est.
Eisberg România a introdus în 1995 pe piața autohtonă salatele gata de consum. Compania are în prezent 150 de angajați.
„Tranzacția creează noi oportunități pentru extinderea operațiunilor și consolidarea prezenței noastre pe piețele din regiuni cheie, inclusiv șansa de a intra pe o una nouă, cum este cea din România. Prin concentrarea forțelor noastre cu cele ale echipelor puternice, reputate și dedicate ale fabricilor Eisberg din Europa Centrală și de Est, construim o organizație mai competitivă și inovatoare. Împreună, vom crea plus valoare pentru părțile interesate, continuând în același timp misiunea noastră comună de a livra produse de cea mai bună calitate clienților noștri. Această mișcare strategică ne consolidează poziția de producător de preparate alimentare proaspete în regiunea Europei Centrale și de Est, făcându-ne un partener mai atractiv și mai fiabil pentru clienții noștri. De asemenea, ne permite să servim mai bine consumatorii prin extinderea gamei noastre de produse și îmbunătățirea eficienței lanțului de aprovizionare„, a declarat Artur Rytel, CEO și președinte al Consiliului de Administrație al Green Holding – grupul din care face parte Green Factory.
Decizia Consiliului Concurenței
Consiliul Concurenței din România a aprobat recent preluarea companiei Eisberg de către Green Factory, parte a Green Holding. În Polonia acest proces este în desfășurare, așteptând avizul Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor.
„Intrarea Eisberg România în familia Green Factory, un jucător reputat pe piața Europei Centrale și de Est, specializat în procesarea și vânzarea de legume proaspete și produse gata preparate, cu valoare nutrițională corectă și sănătoasă, este un nou capitol din istoria de peste 25 de ani a companiei. Ca pionier și lider al pieței de profil locale și furnizor de încredere pentru toți marii retaileri și furnizori de servicii alimentare din țara noastră, Eisberg România va beneficia de experiența și forța unei companii cum este Green Factory, pentru a-și menține promisiunea făcută consumatorilor, de a furniza produse la standarde înalte de calitate și într-o gamă tot mai diversificată”, a declarat Lucian Trofin, director general al Eisberg România.
Secțiune susținută de Raiffeisen Bank
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz


