Analizând consecințele pandemiei COVID-19 pe termen lung, experții GroupM propun o perspectivă antropologică, ce are la bază tipare de comportament care datează din Paleolitic. GroupM măsoară aceste consecințe prin studiile dedicate Live Panel desfășurate și în România.
COVID-19 a creat o criză cu totul nouă pentru omul modern și a generat transformări de comportament la scară largă. Privite dintr-o perspectivă mai amplă, aceste schimbări au rădăcini adânci și au declanșat în omul modern strategii de adaptare general valabile care preced cu mult modernitatea. Oamenii aplică strategii în funcție de contextul cultural și social.
Conform analizelor GroupM România, instinctul ancestral de supraviețuire și conservare l-a determinat de consumatorul român să adopte un stil de viață mai aproape de cel vestic: mai mult digital, mai mult shopping online și mai multă preocupare pentru prevenție în zona de sănătate. Aceste schimbări nu vin dintr-o dorință de modernizare, ci ca strategii de protejare într-o perioadă de incertitudine.
“Rolul nostru este să aducem creștere clienților noștri. Credem că acest lucru este posibil doar dacă privim lumea dintr-o perspectivă amplă. Pandemia este cu totul nouă, dar comportamentele noastre au la bază structuri ancestrale. Aceasta perspectivă ne permite să înțelegem mult mai profund deciziile consumatorului în acest nou context, dar și cum se vor schimba ele pe viitor,” a spus Victor Rotariu, Head of Strategy & Insights GroupM România.
GroupM este lider-ul global de management al investițiilor în media, care gestionează peste 60 miliarde USD în investiții anuale de media, prin intermediul agențiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX și Xaxis. Portofoliul GroupM include Data&Technology, Investiții și Servicii.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…