Management

GSK România are un nou GM

Reading Time: 2 minute

De la începutul acestei luni, Dana Constantinescu a devenit primul român numit la conducerea GSK România, în calitate de director general

Dana Constantinescu a preluat funcția de director general de la Andre Vivian da Silva, care a fost promovat anul acesta în funcția de vicepreședinte și Cluster Area Director pentru GSK Europa de Sud Est. Cu o experiență de 20 de ani în cadrul GSK, Dana Constantinescu va conduce echipa de management a companiei farmaceutice cu obiectivul de a crește accesul pacienților din țară la medicamentele și vaccinurile companiei, de a continua dezvoltarea businessului responsabil din punct de vedere etic și social și de a alinia strategia locală cu cea a grupului GSK. Dana Constantinescu a preluat rolul de director general al diviziei de produse farmaceutice în România, fiind promovată din poziția de Corporate Affairs, Communication and Vaccines Director.

În ultimul an, Dana a coordonat activitățile de Corporate Affairs, Market Access, Public Health și PR & Comunicare, precum şi echipa de vaccinuri. În plus, a fost responsabilă de elaborarea strategiei pentru îmbunătățirea accesului pacienților la medicamentele GSK, precum și de coordonarea și implementarea strategiei privind relaționarea cu partenerii externi la nivelul autorităților și a asociațiilor profesionale din care GSK face parte.

Numirea Danei vine în contextul strategiei GSK de promovare şi dezvoltare a oamenilor din organizație, prin susținerea şi implementarea unei culturi axate pe performanţă. Unul dintre principalele obiective ale GSK este de a dezvolta și recunoaște talentele locale prin promovarea în roluri de top management a oamenilor crescuți intern în cadrul companiei, aceștia fiind încurajați să înțeleagă toate aspectele specifice business-ului GSK. Până în prezent, 32 de români din GSK România au fost avansați în funcții regionale sau la nivel de grup în cadrul GSK Global, compania punând accentul pe dezvoltarea personală bazată pe atingerea celor mai înalte standarde etice şi de performanţă.

Absolventă a Universității de Medicină și Stomatologie Carol Davila din București, Dana are experiență  atât în domeniul medical, ca medic, cât și în industria farmaceutică. S-a alăturat echipei GSK în 1999, ca Reprezentant Medical, fiind apoi numită Medical Advisor, cu responsabilități pentru branduri cheie, precum Seretide. De-a lungul carierei, Dana a ocupat funcția de Medical Affairs Manager, Medical & Regulatory Director, Business Unit Director pentru divizia Specialty Care (francizele de Respirator, Urologie, Oncologie și HIV), Therapy Area Lead Respiratory şi Corporate Affairs, Communication and Vaccines Director, începând din februarie 2017.

„Sunt onorată și preiau noul rol cu emoție și entuziasm. Este o provocare căreia sunt pregătită să îi fac față și care îmi va permite să contribui în continuare la îndeplinirea misiunii GSK de a ajuta oamenii să realizeze mai multe, să se simtă mai bine și să trăiască mai mult. Împreună cu echipa din România voi continua să îmi dedic experiența și cunoștiințele pentru a asigura sustenabilitatea businessului și a ne menține în topul celor mai inovatoare, performante și transparente companii farmaceutice din România”, spune Dan Constantinescu, director general al GSK România.

 

Team

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

14 minute ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

24 de minute ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

34 de minute ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

39 de minute ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

55 de minute ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

8 ore ago