Companii

HEINEKEN România lansează, pe piața locală, un nou sortiment Ciuc® Radler fără alcool – Vișină și Lămâie

Reading Time: < 1 minut

La 9 ani de la lansarea pe piața din România, Ciuc® Radler își continuă povestea de succes, prin lansarea sortimentului Vișină și Lămâie, fără alcool.

Noua variantă aduce în prim plan gustul de vișină – un gust dulce-acrișor,  îndrăgit de consumatorii din România. Produsul aduce o nouă propunere de gust aliniată preferințelor consumatorilor pentru băuturi din fructe roșii, diferită de sortimentele existente pe piața locală, o categorie dominată de variante cu gust de citrice.

„Lansarea unui nou sortiment Ciuc® Radler este una firească, având în vedere rolul de pionierat pe care l-am avut în această categorie, dar și ca răspuns la o cerere crescută din partea consumatorilor pentru mixurile de bere cu aromă și fără alcool. Suntem entuziasmați că putem oferi consumatorilor o varietate mai mare de mixuri surprinzătoare de bere și suc, ce reflectă dorința brandului de a trezi simțurile oamenilor și de a-i încuraja să se bucure din plin de viață”, a declarat Sharon Anette, Director de Marketing, HEINEKEN România.

Începând cu luna iulie, noul produs este disponibil la nivel național, în magazinele retailerilor, în varianta de ambalaj doză de 330ml.

Odată cu lansarea sortimentului, Vișină și Lămâie, brandul Ciuc Radler® lansează și o campanie de comunicare ce își propune să inspire consumatorii să abandoneze rutina zilnică și să încerce lucruri noi, surprinzătoare și să fie spontani. Mixurile Ciuc Radler® îți trezesc simțurile și te încurajează să trăiești momentul, într-un mod relaxat și echilibrat.

Ciuc Radler®, primul brand care a lansat un mix de bere și limonadă, pe piața locală, își întregește portofoliul de mixuri surprinzătoare, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Citrice și Mentă. Întreg portofoliul Ciuc Radler® este adus la viață prin rețete de calitate premium, din ingredient 100% naturale, fără coloranți și conservanți artificiali.

Romanita Oprea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago