Hochland lansează pe piața românească Grünländer, un brand de brânzeturi consacrat în Germania.
Produsele Grünländer au la bază o rețetă de brânză maturată, care folosește ingrediente naturale, fără arome sau conservanți și sunt obținute din lapte colectat de la vaci care consumă hrană fără organisme modificate genetic. Toate produsele dețin certificarea VLOG Standard, care atestă faptul că în procesul de producție al acestora nu există organisme modificate genetic.
Produsul poate fi, de asemenea, găsit la vitrina asistată.
O propunere aparte este și platoul cu brânzeturi Grünländer – Selecție de Gusturi – care le oferă consumatorilor posibilitatea de a descoperi trei tipuri de brânzeturi într-un singur ambalaj.
Grünländer este disponibil în magazinele din comerțul modern din România începând cu iulie 2018.
Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători care prestează servicii publice sunt integraţi şi activi în sistemul Ghişeul…
Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor a aprobat propunerea Directoratului de a distribui dividende de bază record în valoare brută de…
Spitalul Sectorului 6 beneficiază de prima finanțare. Primarul Ciprian Ciucu a semnat la Paris, cu Tomáš Boček, Viceguvernatorul BDCE pentru…
Specialiștii în electronică de la Continental conduc dezvoltarea de vehicule definite prin software în întreaga lume. Unitățile zonale de control…
Doar 3% din organizațiile de pe glob au un nivel de pregătire „Matur” în materie de securitate cibernetică, necesar pentru…
Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunță lansarea unui hub de tehnologie în București: AD/01. Compania își propune…