Berea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi.
Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul.
Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mițoiu– Director Creație; Mihai Preotu – Director Strategie; Gabriel Coman – Senior Copywriter; Edouard Cubassa – Senior Art Director; Eugen Gana – Senior Copywriter; Bogdan Firu – DTP; Elena Pomarac – Account Director; Andreea Racoceanu – Account Executive
Echipa URBB: Paul Markovits – Vicepresedinte Marketing; Mihaela Necula – Marketing Manager; Adrian Puiu – Brand Manager Holsten
Casa de productie: Multimedia Est
Regizor: Radu Muntean
Din 2017, echipa FC Viitorul este sponsorizată de Holsten.
Un pilot român, Luca Viișoreanu, și o echipă românească, Real Racing, vor debuta în acest sezon în Formula 4 Italia.…
Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…
Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…
Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…
HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…
Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…