Stiri Tech

Huawei a urcat pe locul doi pe piața globală de smartwatch-uri

12/06/2020 2 min read

Huawei a urcat pe locul doi pe piața globală de smartwatch-uri

Reading Time: 2 minute

Livrările de smartwatch-uri au atins la nivel global un total de 16,9 milioane de unități livrate în primul trimestru din 2020, în scădere cu 7,1% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor International Data Corporation (IDC).

Cea mai mare creștere pe acest segment a înregistrat-o de departe Huawei, care a avut livrări mai mari cu 118,5% față de primul trimestru din 2019, ajungând la 2,6 milioane de unități, cu care se află pe locul doi, după Apple, cu 4,5 milioane de smartwatch-uri livrate în primele trei luni din 2020. Poziția a treia este ocupată de Samsung, cu 1,8 milioane de unități. Conform raportului IDC, pe lângă piața din China, Huawei a înregistrat creșteri și în Europa, America Latină și alte piețe asiatice.

Cel mai nou smartwatch din portofoliul companiei chineze, Huawei Watch GT 2e (foto), a fost lansat în aprilie pe piața din România și are în premieră funcția de măsurare a nivelului de oxigen din sânge, pe lângă 100 de moduri sport și tehnologii de monitorizare a sănătății (urmărire în timp real a ritmului cardiac, nivelului de stres și calității somnului).

„Vânzarea unui număr de peste 1.000 de dispozitive din categoria wearables, într-o singură zi, în perioada unei campanii desfășurate cu unul dintre partenerii noștri locali, nu face decât să susțină această tendință și în rândul românilor – de a-și monitoriza starea lor fizică prin intermediul dispozitivelor inteligente”, a declarat Whisky Wangwei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group.

În ceea ce privește întreaga piață globală de dispozitive wearables, aceasta a evoluat mult mai bine, înregistrând o creștere de 29,7% în primul trimestru al anului, până la 72.6 milioane de unități livrate. Apple conduce și în acest top, cu 21.2 milioane de unități livrate (+29,3%), fiind urmat de Xiaomi, cu 10,1 milioane de unități (+14%), Samsung, cu 8,6 milioane de unități (+11,9%), Huawei, cu 8,1 milioane de unități (+11,1%) și Fitbit, cu 2,2 milioane de unități (+3%).

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă