AcademIAA este o nouă iniţiativă IAA, ce are ca misiune creşterea angajabilităţii absolvenţilor de studii superioare din domeniile marketing şi comunicare.
Iniţiativa are la bază formarea unui parteneriat strâns între mediul de business (reprezentat de companiile membre IAA) şi mediul academic (ASE – Facultatea de Marketing, SNSPA – Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi Universitatea Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, pentru inceput) şi îşi propune 4 direcţii concrete de acţiune:
Prima gazda a programului “Porti deschise AcademIAA” a fost Procter & Gamble Marketing Romania. Evenimentul a avut loc miercuri, 1 Februarie, cu participarea a 28 de cadre didactice universitare si a avut ca tema „Consumer @ center: What really matters in building timeless leading brands”. Continutul a inclus un mix de teorie si practica despre „brand building”, „consumer insights” si „leadership in a changing world”.
Următoarea sesiune va avea loc în martie, iar gazda evenimentului va fi agentia McCann.
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…