Business

Iberostar Selection Royal El Mansour: O experiență regală

Reading Time: 3 minute

Mahdia este un loc cu plaje spectaculoase și cu faleze înalte în zona istorică, unde găsești un vechi fort otoman și chiar un cimitir scufundat. Iberostar Selection Royal El Mansour îmbină aceste elemente, cu priveliști minunate într-o clădire cu arhitectură aproape monumentală, plus confort și servicii la înălțime, după cum ne-a povestit Mohamed Khemis, Sales Manager al hotelului.

Ce oferă Iberostar Selection Royal El Mansour turiștilor?

Suntem un hotel faimos în Mahdia și în toată Tunisia. Hotelul a fost construit în 2010. Avem 447 de camere, cu zece suite junior și 52 de camere de familie. Cea mai mare cameră de familie are 42 mp, este gândită pentru cinci persoane. Capacitatea maximă a hotelului este de 1.200 de persoane. Avem două restaurante, unul tip bufet și unul tematic cu specialități italiene și tunisiene.

Avem trei baruri – în lobby, la piscină și unul cu discotecă. În sezon, avem snack bar zilnic între 10 și 18. Turiștii pot face baie două piscine, avem și piscină interioară, dar și un centru de talasoterapie cu jacuzzi, hamam și masaj – acesta nu e inclus în preț, se plătește separat.

Pentru pasionații de sport, avem două terenuri de tenis, unul de fotbal. Avem animație în fiecare zi – tunisiană, italiană (două echipe) și braziliană. Avem și sală de fitness inclusă în preț. Avem între 200 și 300 de angajați. Suntem deschiși tot anul, iar sălile noastre de conferințe sunt foarte solicitate.

De unde vin turiștii?

Vin turiști din toată Europa – Germania, Anglia, Italia, Franța, Polonia, România, Cehia și nu numai. Avem și turiști americani, dar și între 5% și 10% turiști din Tunisia. Lucrăm cu laboratoare medicale și ambasade din Tunisia. Anul acesta va fi ca înainte de pandemie în ceea ce privește numărul de turiști. Suntem cu 50% peste nivelul din 2022 și mai bine chiar decât în 2018, care este un an de referință pentru noi.

Ce atracții găsesc oaspeții care vin în Tunisia?

Principala atracție sunt plajele, dar și istoria. Avem vestigii romane, otomane, maure. Sunt și turiști care vin în Tunisia pentru religie. Sahara este de asemenea o atracție importantă. Apoi, mâncarea tunisiană este excelentă, avem pește și fructe de mare proaspete în fiecare zi.

#BizTunisia este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții touroperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Trei ani consecutiv, agenția a câștigat Premiul 1 la categoria ,,Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global” de la Gala TopHotel Conference & Awards pentru Lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice în 2021, pentru Campania de zboruri charter către Egipt în 2022 și pentru programul ,,Ajungi mai repede în destinațiile pe care le iubești! Zboruri charter de pe 15 aeroporturi” în 2023.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 374 (16 iunie – 16 iulie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Kantar prezintă planul de acțiune pentru creșterea brandurilor, o analiză la nivel global a peste 6,5 miliarde de date

Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…

3 ore ago

Lucian Toader, despre programul Electric Up: Auditul energetic împreună cu proiectul tehnic sunt cele mai importante componente din cererea de finanțare

În luna aprilie, Ordonanța de urgență 39/2024, privind instituirea programului Electric Up, ediția a doua, s-a publicat în Monitorul Oficial.…

4 ore ago

Hackatonul pentru studenți, UniCredit Fin Tech Hack, la Romanian Creative Week

Romanian Creative Week (RCW) lansează studenților din Iași, în 17-18 mai, o provocare inedită. UniCredit Fin Tech Hack, cu premii…

4 ore ago

Apa Nova reia show-urile fântânilor din centrul Bucureștiului din 17 mai

Spectacolele de apă, muzică şi lumini „Simfonia Apei” vor începe la Fântânile Urbane din centrul Bucureştiului, din 17 mai. Show-urile…

5 ore ago

Iașul pune România pe harta celor mai bune 50 de pizzerii din Europa

Pizzeria Zano din Iași, singura din România prezentă în acest clasament, ocupă locul 49 în Europa conform ghidului 50 Top…

7 ore ago

emoții românești”, prima expoziție temporară a Muzeului Antipa despre viața sălbatică din România

Joi, 16 mai 2024, de la ora 18:30, are loc vernisajul expoziției temporare de fotografie „emoții românești”, un proiect realizat…

7 ore ago