BizRemote by certSIGN

În vremuri de pandemie, se poartă teambuilding-ul virtual

Reading Time: 2 minute

În condițiile în care foarte mulți dintre angajații marilor companii încă lucrează de la distanță și acest lucru se va mai menține o vreme, agențiile de HR își adaptează oferta prin includerea de programe digitale de wellbeing sau teambuilding-uri virtuale, precum vizitarea virtuală a unui platou de la Hollywood, escaladarea virtuală a celui mai înalt munte din lume sau investigarea unei crime.

Un astfel de exemplu este agenția Exploratist care a lansat în această perioadă câteva servicii noi care transpun în mediul online experiențe tradiționale desfășurate în offline, inclusiv team building-uri sau training-uri.  

Optimizare a bugetului cu 40% prin e-Learning pe platforme SaaS

Agenția și-a extins eferta și cu un serviciu de digital learning experience, unde procesul clasic de învățare este transformat într-unul bazat pe micro-momente realizate pe platforme SaaS, în care utilizatorii pot trece de la teorie la micro-comportamente exersate și ulterior dobândite.

Platforma digitală prin care se rulează programele de digital learning experience este disponibilă pe desktop și, în curând, pe dispozitive mobile, iar astfel de experiențe pot fi personalizate de specialiștii de Resurse Umane și echipe de Learning & Development, în funcție de specificul și obiectivele companiei. 

”Înainte de această perioadă, un buget de 1.500 de euro putea asigura o experiență offline de învățare pentru 15 persoane. Același buget are, în noul context, o adresabilitate mult mai mare, folosind digitalizarea, iar investiția per capita scade considerabil. Bugetul este astfel optimizat cu până la 40%. În ceea ce privește costurile utilizării soluțiilor digitale de comunicare internă, acestea sunt comparabile cu un abonament pentru servicii de telefonie mobilă”, explică Silviu Petran, Managing Partner, Exploratist.

Exploratist este o agenție de employee experience care livrează integrat servicii și produse HR, marketing și digital menite să acopere intregul ciclu de viata al angajaților într-o organizație. Agenția este  reprezentatul oficial Staffbase în România și singurul partener din Europa de Sud-Est care oferă consultanță pe strategie, design și implementare pentru comunicare internă.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

4 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

22 de ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

24 de ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

24 de ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago