fbpx
Business Stiri Tech

Integrarea în cloud a serviciilor de scanare și printare2 min

04/07/2020 2 min read

Integrarea în cloud a serviciilor de scanare și printare2 min

Reading Time: 2 minute

Până recent, companiile erau obligate să investească sume uriașe de bani în  servere, baze de date şi alte tipuri de infrastructură. Astăzi, cloud computing le cere clienţilor să se aboneze la un anumit pachet doar pentru perioada în care pachetul respectiv le îndeplineşte nevoile. 

Mutarea proceselor de scanare şi imprimare în cloud aduce noi oportunităţi companiilor care îşi pot îmbunătăţi fluxurile de lucru ale birourilor, crescând astfel productivitatea. În special acum, când majoritatea oamenilor lucrează de acasă, se pune întrebarea cum putem face procesul de imprimare şi scanare de acasă să fie la fel de eficient şi integrat în procesele desfăşurate în birou.

Canon lansează uniFLOW Online, o soluţie de print&scan management, pe bază de cloud, care permite companiilor mici şi mijlocii să îşi îmbunătăţească fluxul de lucru, să crească productivitatea în birou şi în afara acestuia, fără a avea nevoie de un server local.

“Soluţia versatilă Canon uniFLOW Online susţine planurile clienţilor noştri de transformare digitală cu ajutorul funcţiilor de cloud avansate. Cu această tehnologie flexibilă, Canon îndeplineşte mai multe cerinţe, inclusiv lucrul în medii moderne cu numeroase dispozitive, locaţii multiple şi angajaţi care lucrează de la distanţă”, spune Mihaela Jilavu, Product Business Developer Office Solutions, Canon CEE.

Creșterea productivității

uniFLOW Online este o soluţie pentru îmbunătăţirea eficienţei mediului de imprimare şi scanare din birouri. Asigură gestionarea materialelor imprimate din cloud, dar oferă şi funcţii complexe de gestionare a scanării din cloud. Companiile pot urmări costurile de imprimare, scanare şi copiere şi pot obţine rapoarte pentru a putea înţelege în detaliu costurile de procesare a documentelor cu ajutorul imprimantei multifuncţionale.

Soluția Canon sporește eficienţa proceselor de scanare ale multifuncţionalelor oferind integrare în diverse destinaţii de stocare în cloud (Box, Dropbox, Evernote, Google Drive, Microsoft OneDrive, Microsoft OneDrive for Business, Microsoft SharePoint Online) şi diferite Document Management Software. Fluxurile de lucru de scanare predefinite vor urma utilizatorul la dispozitivele multifuncţionale partajate.

De asemenea, imprimarea din Cloud este posibilă direct de pe dispozitiv: documentele care sunt stocate în destinaţiile de stocare acceptate în cloud pot fi accesate din dispozitivul multifuncţional după autentificare şi pot fi imprimate sau salvate în linia de aşteptare pentru imprimare ulterioară. Vor putea fi imprimate documente în diverse formate. Opţiunea de job preview este disponibilă, iar opţiunile de finisare pot fi modificate direct din multifuncţională înainte de imprimare.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *