Marketing Stiri

Interactions, pe scena Mixx Awards2 min

26/05/2014 2 min read

Interactions, pe scena Mixx Awards2 min

Reading Time: 2 minute

Agentia de comunicare digitala Interactions a fost premiata la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactiva din Europa, desfasurat la Paris pe 20-21 mai, la care au participat 12 tari europene, care au prezentat 304 campanii, in 7 categorii.

Premiul de merit pentru campania SEAT – Webshop, obtinut la categoria Lead Generation, este o premiera pentru Romania.

“Premiul la MIXX Awards Europe este foarte valoros nu doar pentru agentia noastra si pentru client, dar si pentru industria de digital din Romania, care demonstreaza ca se ridica la nivelul de calitate din Europa. Suntem foarte mandri ca am urcat pe scena alaturi de nume mari ale industriei europene”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

SEAT Webshop este primul showroom virtual de unde se poate achizitiona o masina noua sau rulata in doar cativa pasi. Avantajul principal pentru utilizator este pretul de achizitie. Masinile sunt vandute la preturi mai scazute, fara costurile aditionale din showroom-ul dealerului. Proiectul s-a dovedit a avea un impact puternic nu doar in mediul online, ci si in mediul de business. In primele trei saptamani au fost vandute 3 masini, iar de la lansarea site-ului s-au vandut peste 100 de automobile. ROI-ul estimat al proiectului este de 7.5, cu o investitie initiala de aproximativ 10.000 euro.

Agentia Interactions a avut dreptul de a participa la aceasta competitie datorita premiilor obtinute anul trecut in cadrul concursului local, IAB Mixx Awards. In calitate de “Agentia Anului”, Interactions a prezentat cele 3 campanii premiate la cel putin o categorie in cadrul IAB Mixx Awards Romania: SEAT – Webshop, Mega Image – Gradina Virtuala si Kit Kat – Stirile de la fara cinci.

Interactions are un portofoliu de 18 clienti pentru care a dezvoltat de-a lungul timpului peste 70 de campanii, unele dintre ele premiate la cele mai importante competitii de digital si advertising. Premiul obtinut la MIXX Awards Europe este al 22-lea din portofoliul agentiei.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE