Stiri

K.M.Trust Group și Marco Polo CEE semnează o alianță strategică

Reading Time: 3 minute

K.M. Trust Group, jucător de vârf pe segmentul serviciilor de recrutare si dezvoltare pentru management, anunță o alianța strategica cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească de top în domeniul serviciilor de training și consultanță organizationala. Noua alianță reprezintă o asociere solidă intre două entități puternic specializate pe segmentele lor, pentru adresarea nevoilor curente ale marilor companii din economie.

Cele două entități vizează în 2022, împreună, o creștere de 20% pe segmentul marilor clienți corporate și de 30% pe segmentul antreprenorial și un volum total de business de 2 milioane de euro in primul an.

Alianța dintre grupul K.M. Trust și Marco Polo CEE aduce împreună peste 30 de specialiști cu expertiză locală și internațională. Aceștia lansează împreună pe piață platforme avansate de transformare organizațională, recrutare pentru nivelurile de top, senior si middle management ale companiilor, dezvoltare executiva si, programe de training și dezvoltare organizațională, utilizând inclusiv resurse digitale și tehnologii VR (virtual reality.) O noutate in piața regionala sunt programele care abordează performanța capitalului uman si din perspectiva sănătății fizice și emoționale. Adresarea integrată a acestor tipuri de nevoi organizaționale, care îmbină soluțiile de business cu cele legate de sănătatea emoțională sau fizică este o premieră pe piață și va genera un impact major atât în economie cât și la nivel social, apreciază reprezentanții celor două companii.

“Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviți in rolurile cheie ale companiilor și antrenarea acestora pentru a genera performanță, inclusiv menținerea și îmbunătățirea gradului de sănătate la nivel fizic și emoțional în contextul actual, se regăsesc printre principalele preocupări în rândul companiilor.
Alianța cu Marco Polo CEE oferă soluții concrete de adresare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business – oamenii,” declară Radu Manolescu, Managing Partner K.M. Trust Group.

Sectoarele cu cel mai mare potențial de creștere în perioada următoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development.

“Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face față și chiar a valorifica oportunitățile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizații este din ce în ce mai mare. Este crucial să asigurăm capacitate de leadership economic și social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiți, atât pe zona de hard cât și pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuși continuu”, spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.

Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.

Fondate în 2005 si respectiv 2009, K.M.Trust & Partners si K2S sunt singurele companii din România care oferă întreg spectrul de servicii de Executive Search, Recrutare si Selectie, Coaching, Dezvoltare și Transformare Organizațională și Mental Health Support, dedicate managementului companiilor. K.M.Trust Group deține un portofoliu de peste 100 de companii – client, unii dintre cei mai mari contributori în PIB-ul României și angajatori în industriile de retail, agribusiness, energie, tehnologie, servicii financiare, farmaceutice sau producție industrială.

Marco Polo CEE a fost fondată în România, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de manageri ai unor afaceri de top, cu experiență în FMCG, Servicii sau Educație. Fiecare dintre consultanții Marco Polo CEE au cel puțin 20 de ani de experiență în Roluri Strategice și Executive, direct implicați în transformări de afaceri. Focusul Marco Polo CEE este dezvoltarea afacerilor clienților, dezvoltarea capitalului uman și a comunităților. Prin cele 2 birouri, la București și Varșovia, compania lucrează cu peste 80 de clienți Corporate și antreprenori din Europa de Est.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 ore ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

4 ore ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

4 ore ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

5 ore ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

5 ore ago

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră

Galeria Jecza din Timișoara alături de Fundația Interart Triade magnetizează publicul din Veneția cu o expoziție în premieră în orașul…

7 ore ago