Gala de excelenta, cel mai prestigios eveniment al anului, a recunoscut si a premiat personalitatile si brandurile reprezentative pentru Romania in 2016.Oamenii care pun Romania pe harta lumii au fost subiectul studiului si Galei Valori de Romania.
Cu experienta celor 16 ani de cand scrie despre performanta, echipa Biz, impreuna cu Unlock Market Research, a dezvoltat o cercetare calitativa pentru a evidentia valoarea pe care o reprezinta fiecare dintre nominalizatii galei. In realizarea listei de nominalizati au fost consultati lideri de opinie, profesionisti din marketing, comunicare, manageri si CEO din diverse domenii de business.
Tema principal a studiului si evenimentului a fost performanta. 28 de profesionisti si-au adjudecat trofeele primei editii Valori de Romania.
La categoria “Antreprenoriat” castigatori sunt:
La categoria ˶Branduri romanesti” au fost premiate sase branduri:
Seara a continuat cu anuntarea castigatorilor la categoria “Sport”:
La categoria “Inovatie”, doi antreprenori au plecat acasa cu trofeul galei:
Castigatorii Categoriei “Cauze sociale” sunt:
Categoria “Top Management” a avut-o castigatoare pe Violeta Ciurel, CEO Axa, Portugalia.
Printre oamenii de “Cultura & Arta” care au plecat acasa cu trofeul galei se numara:
Romania nu duce lipsa nici de Creativitate, astfel ca la aceasta categorie au fost premiati:
La sectiunea ”Proiecte Speciale” au fost oferite patru distinctii:
Gala Valori de Romania isi propune sa celebreze si sa prezinte, in fiecare an, adevaratele valori, astfel ca, Revista Biz deschide o platforma de nominalizari pentru editia viitoare: Gala Valori de Romania 2017. Castigatorii editiei se regasesc si pe site-ul http://www.revistabiz.ro/valorideromania2016.
Designul trofeului Galei Valori de Romania a fost realizat de artistul Albert Sofian, inspirat din Cocosul lui Brancusi, un exemplu de ascensiune si ambitie romaneasca.
Evenimentul a fost sustinut de: Unlock Market Research, Banca Transilvania si Vodafone si Sponsorii acestei editii: Farmec, Philip Morris Trading, ROM, Nespresso, Staropramen, Five`s, Athénée Palace Hilton, GT grafica si tipar, Ad Production, KOON, EFdeN si Olla Floral Art.
Partenerii media ai evenimentului sunt Wall-Street, eJobs, PRO FM, Revista CARIERE, IQads, KLARMEDIA, 9AM, HR Club, BUSINESS24, PRwave, IAA, Zelist Monitor, Finzoom, MANPRES, SMARK, comunicatedepresa.ro si Olivian.ro.
SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…
Diplomat, restaurantul iconic al Capitalei, a încheiat anul 2023 cu afaceri de peste 14 milioane de lei, cu peste 50%…
După 6 de luni de lucrări de reamenajare, librăria Șt. O. Iosif, își redeschide porțile la Brașov pe 26 aprilie.…
Confident Agency, o companie specializată în consultanță de comunicare, cu birouri în București și Barcelona, anunță câștigarea contului NOTINO pentru…
Cunoscuta piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară, care…
Profesionalismul, creativitatea și pasiunea pentru cafea au fost sărbătorite la finala internațională a competiției Lavazza Barista Challenge, ce a avut…