Antreprenori

LifeBox investește peste 900.000 de euro într-o nouă unitate de producție

Reading Time: 3 minute

LifeBox, un jucător de pe piața de healthy food delivery din România, se extinde și își mută activitatea într-o nouă unitate în București, pentru care compania a alocat o investiție totală de peste 900.000 de euro.

Startup-ul își menține strategia de creștere pe piață, iar noua locație va asigura mărirea capacității de producție cu 200%.

Noul spațiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, având destinată o suprafață de producție de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri – Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto – ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București & Ilfov, Cluj & Florești și Oradea.

Pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, atent selecționate, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar și de nevoi nutriționale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienților preparate cu ingrediente fresh, de cea mai bună calitate. Ingredientele provin atât de la producători locali certificați, cât și de la distribuitori sau importatori consacrați, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox.

În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat și contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.

LifeBox continuă strategia de dezvoltare și pe piața din Ungaria

Compania menține ritmul de creștere pe piața de healthy food delivery din România și își propune să își extindă serviciile de livrare și în alte orașe față de cele în care activează în prezent, respectiv București, Ilfov, Cluj, Florești și Oradea. Totdată, LifeBox își concentrează atenția pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Lansat în vara acestui an, FrissBox este echivalentul LifeBox pe piața din Ungaria, acesta oferind consumatorilor aceeași gamă de meniuri din portofoliul LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local, cu sprijinul a doi specialiști locali.

Continuăm strategia de creștere pe piața din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producție. Totodată, ne concentrăm și pe extinderea serviciilor de livrare în orașele în care încă nu suntem prezenți și în care există cerere, dar și pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara țării și ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularității, cât și din punct de vedere al numărului de clienți. Cu toate că traversăm în continuare o perioadă de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi și suntem încrezători că targetul nostru de clienți va rămâne stabil și pe parcursul anului viitorau declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuźniar, cofondatorii LifeBox.

De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele și timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienților, astfel încât aceștia să poată beneficia de aceleași servicii la o calitate superioară.

LifeBox a sporit și măsurile de prevenție din această perioadă, pentru a-și desfășura activitatea în cele mai sigure condiții, atât pentru clienți, cât și pentru angajați.

Au fost suplimentate procesele de dezinfecție a zonelor de lucru, recepție marfă, mașinilor de transport și orice spațiu ce intră în contact cu angajații LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaționale, atât pe departamentele de producție, cât și pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi.

Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago