Macromex continuă inițiativa „Hrănim binele împreună”, alături de Social Food și David Popovici
Reading Time: 3 minuteMacromex, lider în industria alimentară din România, a marcat o nouă etapă a programului de voluntariat „Hrănim binele împreună”, desfășurat în parteneriat cu Social Food – inițiativa coordonată de chef Adrian Hădean. Acțiunea a avut loc la Cantina Socială OMINIS din București, unde echipa Macromex a pregătit cu produse Edenia și a servit peste 600 de mese calde pentru persoane aflate în nevoie.
Programul Social Food, care a început în 2020 cu misiunea de a oferi o masă caldă celor aflați în nevoie, a oferit până în prezent peste 1,3 milioane de porții de mâncare caldă, iar Macromex este principalul sustinător al acestui program. Inițiativa „Hrănim binele împreună” a reunit voluntari din mai multe departamente ale companiei, sprijiniți de David Popovici, campion olimpic și mondial la înot.

Prezența lui David Popovici – simbol al determinării și al excelenței – a adus un plus de energie și inspirație, reflectând valorile care definesc Macromex: implicare, performanță și responsabilitate. “Este bine să ne amintim, cel puțin din când în când, că performanța nu se măsoară doar în medalii, ci și în fapte bune. Mă simt recunoscător să fiu parte din această inițiativă pentru că atunci când oferim o masă, nu oferim doar mâncare. Oferim o șansă”, a spus campionul olimpic de la Paris.
„Hrănim binele împreună nu este doar un program de voluntariat, ci o alegere conștientă de a construi binele cu propriile mâini. Faptul că ni s-a alăturat și David Popovici ne arată că implicarea sinceră atrage oameni care împărtășesc aceleași valori,” a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

La rândul său, chef Adrian Hădean, fondatorul Social Food, a subliniat: „Parteneriatul cu Macromex arată că marile companii pot genera schimbări reale. Nu e vorba doar despre resurse, ci despre oameni care aleg să fie acolo unde e nevoie de ei – cu consecvență.”
„Hrănim binele împreună” face parte din strategia de sustenabilitate si responsabilitate socială a Macromex și se bazează pe trei direcții esențiale:
- educație pentru un stil de viață sănătos și responsabil care să ducă la reducerea risipei alimentare;
- promovarea sportului și a unui stil de viață activ în comunitate;
- implicare directă în sprijinul persoanelor vulnerabile, prin acțiuni de voluntariat și parteneriate strategice.
Prin această inițiativă, Macromex își reafirmă angajamentul de a fi nu doar un lider de piață, ci și un partener activ și responsabil al comunității.

Despre Macromex
De 30 ani, Macromex este liderul in industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și schimbările pieței au determinat o evoluție constantă și susținută a companiei.
În portofoliul său se regăsesc branduri proprii precum Edenia, Corso, La Strada, , Azuris și Food&Glory, alături de mărci internaționale partenere precum Philadelphia, Paula, Inedit, Haagen Dazs, Babybel, Mars Ice Cream sau La vache qui rit. Prin produse inovatoare, calitate desavarsita și orientare către un stil de viață echilibrat, Macromex oferă consumatorilor o experiență alimentară superioară.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz