Marty Restaurants, cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca, se extinde la nivel național și inaugurează prima locație din București, în centrul comercial Sun Plaza, în urma unei investiții de aproximativ o jumătate de milion de euro.
„Am ales un centru comercial pentru că ne permite să testăm această piață foarte competitivă pe care dorim să evoluăm treptat. Este un pas important pentru noi, însă venim cu o experiență îndelungată și credem că bucureștenii vor aprecia produsele și serviciile noastre”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.
Potrivit estimărilor reprezentantului companiei, investiția de circa 500.000 euro în primul restaurant Marty din București va fi amortizată în trei ani de la inaugurare.
Planurile de extindere ale rețelei continuă, iar reprezentanții companiei țintesc inaugurarea a altor două locații Marty în București până la finalul anului.
La nivel de business, pentru 2018 fondatorul Marty Restaurants anticipează o creștere a cifrei de afaceri cu 30%, până la 15,6 milioane de euro.
„Pentru că nouă, ardelenilor, ne place să facem lucrurile încet, dar bine, iată că, la 18 ani de la inaugurarea primului restaurant Marty, am decis să ne extindem și în Capitală”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants.
Noua unitate Marty din Capitală va dispune de un meniu extrem de divers, intitulat The Book of Flavours, care conține 199 de preparate culinare. Numele acestuia nu este aleatoriu, întrucât este o carte în adevăratul sens al cuvântului, foarte cuprinzătoare, cu o mare diversitate a preparatelor.
The Book of Flavours
Principalele influențe ale meniului sunt inspirate din bucătăria internațională, respectiv americană și italiană, iar preparatele principale sunt pizza, pastele, burgerii și deserturile, în special cheesecake-ul, care este extrem de popular în rândul oaspeților Marty.
Fondat în anul 2000 de către Marcelus Suciu, unul dintre cei mai importanți antreprenori din România, Marty Restaurants este cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca.
Cu o cifră de afaceri de 12 milioane de euro la final de 2017, pentru 2018 compania își propune atât o extindere a rețelei la nivel național, cât și o creștere de circa 30% a cifrei de afaceri. În prezent, rețeaua este formată din 7 locații, dintre care 6 unități în Cluj-Napoca și una în București.
Marty este un restaurant smart casual dining cu specific italian-american, modern și foarte versatil, fiind potrivit atât pentru o cină romantică în doi, un prânz cu partenerii de afaceri, o seară în oraș cu prietenii sau o aniversare în familie.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…