Mathilde, un nou concept store

Reading Time: 2 minute

Brandul de vestimentație feminină Mathilde va inaugura săptămâna viitoare un nou concept store în București, după o investiție de 70.000 de euro.

Magazinul Mathilde va fi amplasat în Calea Dorobanți și va avea o suprafață de 80 de mp. După deschiderea noului concept store, brandul ajunge la o rețea de zece reprezentanțe la nivel național.

„Anul acesta, am pus bazele unei noi capacități de producție lângă Oradea, încercând să menținem la cote înalte fluxul productiv și calitatea creațiilor Mathilde. Acest pas ne-a încurajat să privim cu încredere spre viitor și să deschidem alte reprezentanțe Mathilde în țară. Am ales din nou Bucureștiul, de data aceasta pe Calea Dorobanți, ca destinație pentru cel de-al doilea showroom Mathilde”, spune Răzvan Gheșea, director de investiții Mathilde.

Creațiile Mathilde se remarcă printr-un stil original și atemporal, în care predomină croiurile în tendințe, personalizate cu broderii și aplicații lucrate manual. Rochiile și fustele unicat, pret-a-porter sau speciale pentru ocazii, cu croieli fluide care pun în valoare feminitatea, bluzele cu aplicații patch work, salopete cu detalii inedite sau cardiganele versatile sunt câteva din piesele de rezistență ale colecțiilor Mathilde.

Vânzările au urmat același trend ascendent, de la 800.000 de euro în 2013 la 1,4 milioane de euro la finalul lui 2017. Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de două milioane de euro.

Din anul 2013, când a fost deschisă prima reprezentanță Mathilde în București, pe Nicolae Bălcescu 22, brandul a evoluat organic. În ultimii patru ani, compania care operează brandul Mathilde și-a extins rețeaua de distribuție prin parteneriate locale, iar printre noile reprezentanțe inaugurate se numără franciza din Deva Shopping City, precum și o reprezentanță concept store în City Park Constanța. De asemenea, numărul de angajați a crescut de la 60 în 2013 la 80 anul acesta.

„Noul concept store reflectă, în opinia noastră, spiritul Mathilde la nivel estetic. Vom aduce cele mai noi creații din colecția Toamnă-Iarnă 2018, dar și creații best-seller de anul acesta, pentru care există în continuare cerere. Mizăm pe potențialul local și pe dorința iubitoarelor de frumos din zonă de a se îmbrăca original și cu personalitate“, a precizat Răzvan Gheșea, director de investiții al Mathilde.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago