Marketing

McCann PR lansează un nou departament: Sport Division

Reading Time: 2 minute

Agenția McCann PR România își lansează în mod oficial divizia specializată de consultanță strategică și servicii de comunicare în domeniul reprezentării sportive. McCann PR Sport Division vine în completarea specializărilor existente – FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events și Influencers Management .

Noua divizie va avea o echipă dedicată și va fi coordonată de Teodor Hedeșiu, PR Manager în McCann PR. 

Lavinia Chican și Teodor Hedeșiu

 

“McCann PR are o relație specială cu sportul românesc. Știm că în spatele fiecărei legende care este astăzi o sursă de mândrie pentru noi toți stau mii de ore de antrenament, stau lupte, speranțe și dezamăgiri – și mii de povești de succes și de eșec. Ne dorim să spunem aceste povești mai departe, în speranța că ele vor fi o sursă de inspirație pentru cât mai mulți.”, spune Lavinia Chican, Senior Partner, McCann PR.

“Sportul a fost și va rămâne un domeniu care naște pasiuni adevărate. Iar când ți se dă ocazia să duci mai departe lecțiile pe care ți le oferă, nu stai pe gânduri și te apuci de treabă. Și nu oricum; recunoscător pentru privilegiul de a lucra cot la cot cu actualii și viitorii campioni ai României. Sunt nerăbdător și încântat ca, alături de întreaga echipă, să punem în joc toate cunoștințele dobândite în toți acești ani de când activăm în industria comunicării.”, declarat Teodor Hedeșiu, Coordonator McCann PR Sport Division.

“După ce, timp de peste 15 ani, am gestionat campanii și proiecte interne și internaționale, cu adrenalină și recunoașteri pe măsura dedicării cu care au fost realizate, sunt bucuroasă că lansăm oficial McCann PR Sport Division. Sunt sigură că pasiunea lui Teo pentru sport și expertiza sa în domeniul comunicării vor ajuta ca acest nucleu să capete noi dimensiuni”, a spus Imola Zoltan, Managing Partner, McCann PR.

În decursul ultimilor ani, agenția McCann PR a dezvoltat servicii de consultanță strategică, poziționare și comunicare pentru mai mulți clienți din această arie de activitate. Între aceste proiecte se numără coordonarea timp de peste 12 ani a comunicării Turneului de tenis din circuitul ATP – BRD Năstase – Țiriac Trophy, reprezentarea jucătorului profesionist de tenis Horia Tecău, consultanță strategică de comunicare pentru Comitetul Olimpic și Sportiv Român, realizarea de activări de PR si evenimente în cadrul BRD Bucharest Open – turneu din circuitul WTA, gestionarea relației cu presa și a canalelor de social media pentru jucătoarea profesionistă de tenis Simona Halep, organizarea de evenimente în cadrul proiectului Cupa Coca-Cola, conceptul și dezvoltarea campaniilor de promovare a parteneriatului dintre ENGIE Romania și clubul de handbal feminin CSM București. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o oră ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 ore ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 ore ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 ore ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 ore ago

Campania „Ursuleții Faptelor Bune” revine și în 2024 și sprijină peste 1.000 de copii

SOS Satele Copiilor & Pepco România continuă și anul acesta campania „Ursuleții Faptelor Bune”, cu o colecție specială de ursuleți…

9 ore ago