Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o nouă campanie de recrutare la nivel național, prin care va angaja 1.000 de persoane în toate orașele în care are restaurante.
În ciuda impactului pandemiei asupra industriei, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din România a investit 31 de milioane de lei în consolidarea prezenței pe piața locală în 2020 și își continuă planurile de dezvoltare anul acesta prin crearea de noi locuri de muncă și extindere.
„Dăm startul unei noi campanii de recrutare, la nivel național, prin care ne dorim să aducem în atenție ce înseamnă jobul la McDonald’s, pornind de la experiențele colegilor noștri, dedicați și curajoși. Ei au lucrat în această perioadă, în fiecare zi, pentru a primi clienții în siguranță și pentru a veni în sprijinul comunităților locale. Continuăm să oferim oportunități de angajare și dezvoltare profesională pentru un număr mare de candidați, indiferent de experiența lor, procesul de aplicare și intervievare se desfășoară rapid, aceștia urmând să descopere imediat dacă McDonald’s este compania potrivită pentru ei. Avem un program de lucru flexibil și angajăm persoane care pot lucra 4, 6 sau 8 ore, un aspect important pentru cei care au făcut schimbări drastice pentru a se adapta la noua realitate.”
Monica Zdrancota, director de resurse umane, Premier Restaurants România
În cadrul acestei campanii, compania angajează peste 1.000 de persoane în toate orașele în care este prezentă, printre care București, Constanța, Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Sibiu sau Iași, inclusiv pentru noile deschideri deja anunțate, precum Zalău.
Candidații au la dispoziție o ofertă variată de poziții de angajare:
Potrivit companiei, angajații McDonald’s beneficiază de un salariu atractiv, tichete de masă, posibilitatea de a-și crește veniturile prin sporuri de noapte și de weekend, precum și programe de recunoaștere și loializare, împreună cu un parcurs de carieră structurat și posibilitatea de promovare rapidă.
Toate informațiile privind posturile disponibile, procesul de recrutare și beneficiile acordate angajaților McDonald’s sunt disponibile pe site-ul companiei, în secțiunea carieră.
Campanie de recrutare la nivel național este inspirată de experiențele oamenilor din restaurantele McDonald’s. Poveștile lor, nu doar cele legate de locul de muncă, dar și cele de după job, au reprezentat punctul de plecare pentru campania „McDonald’s este pentru mine”.
Campanie de recrutare la nivel național este inspirată de experiențele oamenilor din restaurantele McDonald’s. Poveștile lor, nu doar cele legate de locul de muncă, dar și cele de după job, au reprezentat punctul de plecare pentru campania „McDonald’s este pentru mine”.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…
View Comments
Un lucru bun, multumesc pentru informatie!